va? har du bilder? tycker en sån borde vara mega ball som SFKoF skrev:Riktigt nice rg.... själv så byggde jag streetfighter av min rgf som dock inte va så uppskattat
packboxar till motorn hoppas du menar pacnkingar?DayFire skrev:Någon som vet var man kan köpa Pckboxsatser till motorn?
NSR_MAN skrev:packboxar till motorn hoppas du menar pacnkingar?
KoF skrev:Riktigt nice rg.... själv så byggde jag streetfighter av min rgf som dock inte va så uppskattat
vaflas :kocko vadå ful? den va ju skit ball ! fast du skulle haftcross styreKoF skrev:ok lägger upp den ända bilden jag har lite dålig kvalitet... annars tycker jag det blev rätt bra förutom att jag målade ufot svart sen istället för orange
tvålen skrev:Streetfighter har crosstyre punGt!
Med vanliga clipon styren och borttagna kåpor är det ju inte nåt att hurra för. Oavsett vilken hoj.
Den hade jag också men när jag gick in på den idag hittades det inte. Och när jag gick till sidans startsida hittade jag inge med en rg.Rikard af Halms skrev:Jag har också letat efter sprängskisser men tyvärr inte hittat nåra men däremot hittade jag en sida för nåt år sen där man såg varje del på hojen och hur de skulle sitta ihop typ men har tappat bort adressen tyvärr... Nån som vet vilken jag menar?
grymt snyggKoF skrev:ok lägger upp den ända bilden jag har lite dålig kvalitet... annars tycker jag det blev rätt bra förutom att jag målade ufot svart sen istället för orange
DayFire skrev:Den hade jag också men när jag gick in på den idag hittades det inte. Och när jag gick till sidans startsida hittade jag inge med en rg.
Adressen var: http://www.motofiches.com/sites/TYRBUW/default.asp?mk=SUZUKI&cc=&ml=
lasse kongo skrev:var är din ??
den var ju grym!!!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring