fan grym bygg seat pipes!!!tvålen skrev:Min vilken? CB:n?
fan grym bygg seat pipes!!!tvålen skrev:Min vilken? CB:n?
NSR_MAN skrev:fan grym bygg seat pipes!!!
din lata jävel den kommer ju aldrig bli klar om du inte änns orkar beställa munstyckentvålen skrev:Finner inte orken
NSR_MAN skrev:din lata jävel den kommer ju aldrig bli klar om du inte änns orkar beställa munstycken
@ Trådskaparen; Härligt, kommer nog bli riktigt bra! Vet inte hur mycket du kan om glasfibring men om jdu undrar nåt kanske jag kan hjälpa till. Jag byggde min bakkåpa på CB:n i glasfiber
Rikard af Halms skrev:Tackar! Jag kan tyvärr inte så mycket men en kompis ska typ hjälpa mig lite men du får gärna ge några goda råd du med.
tvålen skrev:Of course! Kanske ska knåda ihop en fin guide... Eftersom allt fler kommer att vilja glasfibra samt att det önskemålet vart uppe förut..
DayFire skrev:Ungerfär vad kostar det att lämna in det tre sakerna för pulverlackering?
NSR_MAN skrev:den vita grejen som du hade som grund till sättet är det botten av orginal dynan? riktigt najs iallafall
Rikard af Halms skrev:Japp det är det... Hade tänkt och göra en djupare dyna så jag tänkte lägga liggunderlag (typ) direkt på... Blir både varmt och mjukt...
Rev bakkåpan idag för jag ska höja bakramen och sätta fast den ordentligt först o sen ska jag göra en ny men ungefär så som den såg ut på bilderna ovan...
tvålen skrev:Jag säger en sak. Musmatta! Det blir as bra som sadel!
Rikard af Halms skrev:Jasså? Haha! Använde du det eller?
tack för tipsettvålen skrev:Ja! Skolans musmatta, jag är as gangsta!
Självklart en såndär tjock jävel, och utan den lena ytan. Den är typ matt och är as varm... ^^
tvålen skrev:Ja! Skolans musmatta, jag är as gangsta!
Självklart en såndär tjock jävel, och utan den lena ytan. Den är typ matt och är as varm... ^^
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|