Såg inte så skönt ut på fartguppet
Om man nu ska köra ifrån snuten fr första början, varför inte göra det ordentligt?
Fattar han inte att han e rökt när de åkt bakom honom en bra stund inne i stan och hunnit både se reg nr och kolla upp han??
Om man nu ska köra ifrån snuten fr första början, varför inte göra det ordentligt?
Fattar han inte att han e rökt när de åkt bakom honom en bra stund inne i stan och hunnit både se reg nr och kolla upp han??
Ponera att jag av en händelse (nej detta kommer inte inträffa)
skulle brassat satan på en motorväg och råkat passera en polisbil, inte skulle jag då plötsligt börja försöka åka lydigt, utan fortsätta och brassa på och ta av på nån avfart pronto!!
Varför ens ge dem chansen om man råkat klanta sej fr början?
Edit: Alltså jag e laglydig, jag förstår inte logiken hos killen som kör...
Tyckte det va lite kul med sista kommentaren från snuten.... Snygg hjälm föresten!
EDIT* klart någon hann före...
Jag trodde inte att polisen fick lov att jaga mc cyklistar längre men jag har kanske fel? Men allvarligt talat vad har killen gjort? Mördat 10 pers el? Nej att jaga en fortkörare o köra som själve fan i tätbebyggt det går bra bara för att de e en mc förare. Lösa brott kan dom inte men jaga en som är ute o gasar lite det går bra. Sicka jävla rövhål!
Synd man inte ser om de använder sirener eller inte. Hade någon nosat mig i röva och sen försökt preja mig i en omärkt bil hade jag nog gasat på av bara fan iaf, vet ju inte vad det kan va för idiot som sitter i bilen och är sur över at man kört om eller nått.
Snygg hjälm, har likadan.
Är du dum i huvudet på riktigt eller gör du dig bara till?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|