Stuvadbäver
Full gas spar tid!
Jaha då äre dags för mig att starta en projekttråd ^^
Jag köpte en hyfsad välskött suzuki ts125r jag tror det var en 94 men kommer inte riktigt ihåg. jag köpte den för 3000 i hopp om att kunna fixa till den för en billig peng och sen sälja den med vinst, och det enda riktiga felet var att den inte fick soppa ^^ så jag gjorde ren förgasaren och så gick den som en klocka .. men jag nöjde mig inte med det så dagen efter rev jag ner den för att göra den till en "fräck" 125a.. när den var ren så började jag fundera på vilken färg jag skulle lacka ramen och vaggan i så det fick bli svart. så nu efter 3 månader kom dem hem och det lär ta ett tag innan jag kan börja montera ihop den eftersom när jag plockade isär den hade de flesta bultar ärgat fast så jag måste be en kompis svarva nya eller vad fan man gör.
jag har inte riktigt klurat ut än vad jag ska göra men iallafall ..
- lacka ramen och vaggan
- ny plast
- lacka fälg banorna
- köpa röda ekrar
- klä om sadeln
- köpa gaswire
-räta ut avgassys (en sten har visst kört på den)
Updaterat
- fixa Bultar som håller fast motor+vagga
- Nytt gummi till däcken (undra om gummit från crmen passar
Och n kommer jag inte på nå mer för stunden
Lite biler men dem är tagna med mobilen så dem är inte dem bästa men dem duger
Jag köpte en hyfsad välskött suzuki ts125r jag tror det var en 94 men kommer inte riktigt ihåg. jag köpte den för 3000 i hopp om att kunna fixa till den för en billig peng och sen sälja den med vinst, och det enda riktiga felet var att den inte fick soppa ^^ så jag gjorde ren förgasaren och så gick den som en klocka .. men jag nöjde mig inte med det så dagen efter rev jag ner den för att göra den till en "fräck" 125a.. när den var ren så började jag fundera på vilken färg jag skulle lacka ramen och vaggan i så det fick bli svart. så nu efter 3 månader kom dem hem och det lär ta ett tag innan jag kan börja montera ihop den eftersom när jag plockade isär den hade de flesta bultar ärgat fast så jag måste be en kompis svarva nya eller vad fan man gör.
jag har inte riktigt klurat ut än vad jag ska göra men iallafall ..
- lacka ramen och vaggan
- ny plast
- lacka fälg banorna
- köpa röda ekrar
- klä om sadeln
- köpa gaswire
-räta ut avgassys (en sten har visst kört på den)
Updaterat
- fixa Bultar som håller fast motor+vagga
- Nytt gummi till däcken (undra om gummit från crmen passar
Och n kommer jag inte på nå mer för stunden
Lite biler men dem är tagna med mobilen så dem är inte dem bästa men dem duger
Bifogat
Last edited: