Dust Buster
IBA #53252
Efter 2 dagar på blocket så var min TT600R såld, rätt pris direkt = snabb försäljning.
Tycker fenomenet med att det är ett jävla intresse dom första två dagarna är märkligt...sen är det tyst som graven....?
Såg din annons.. Var ju ett ganska lågt pris också.
Jupp, så blev man av med den fort också
Sluta lev i det förflutna & uppdatera din profil!
Har inte tid att sitta här egentligen, har ju ett arbete att sköta också Som om det inte vore nog att sälja hoj på arbetstid så sitter man och surfar SH också
Nu är det seeeegt....
Min blade är iskall, & jag fattar inte varför? trodde fina gammelblejdar var intressanta, men tydligen inte.....
39' för en 96a är i mina ögon lite väl högt. Går ju att hitta 929or för bara några lappar till och då får man en betydligt modernare och kanske 4-5 år nyare hoj.
Men visst blejdarna är generellt överprisade så med lite tur kanske någon som gillar gammelvarianten.
Min blade är iskall, & jag fattar inte varför? trodde fina gammelblejdar var intressanta, men tydligen inte.....
Så här ska prissättningen se ut:
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=29780
Funderar på att ringa banken själv!
Så här ska prissättningen se ut:
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=29780
Funderar på att ringa banken själv!
Jag börjar misstänka att de i prisklass över 30k är lika lättsålda som det varit under högkonjunktur, medan mc under 15k är svårsålda idag.
Detta eftersom >30k-köparna är folk som har stabilt jobb (samt lätt att få nytt om de blir uppsagda) och nu kan få väldigt förmånliga lån, medan <15k-köparna är en annan kundgrupp. Här handlar det oftast om folk som köper första hoj och man kanske inte i detta läge bestämmer sig för att bli hojåkare, med körkort och en del andra engångskostnader. Dessutom köps billiga mc oftast utan lån, och folk med halvdan ekonomi, som ändå har 7k-15k över, hellre väljer att amortera annat lån eller spara inför sämre tider.
Det verkar stendött för de billiga. Jag såg en Honda 250 touring ca -80, med nya däck, nytt drivpaket, nybesiktad, skattad och felfri för 5250kr. Den låg ute en hel vecka. Kommer troligen att säljas för det dubbla nästa vår.
:va vad är billigt med en urgammal 250 för 5tusen ? grannen köpte en fin honda 600 från 89 för 6000 igår hade inte gett mer för den nån annan gång oavsett finanskriser ,allt skit som inte säljs är överprisat av ägare som tror att värdet stiger när slitaget ökar
sålde xt600:an en 93:a för ett par år sen för 12 tog inte en dag att sälja ,nu ligger många av dom runt 20 så undrar varför ingen köper dom?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|