E det någon som vet vart man kan hitta snygga solocuts/ singelcuts ?? Ja har fan kollat o kollat man ja hittar fan inte snygga
Snyggast är väl "Suzuki original"? Det är väl alla överens om. Sen har mbrannst fått på sin mycket snyggare än vad jag har fått på min. Det är helt klart! Fast snyggare har ingen hittat vad som rapporterats här i a f. Gillar du inte den så är du fan ensam!
EDIT: Ska försöka få dit min lite snyggare under vintern. Lite mindre springa alltså.
Nu får jag nog beställa synundersökning...det har jag inte märkt innan du förde det på tal men det är ju sant! Din ligger liksom inte i linje med bakdelens överkant. Vad det sedan kan bero på vete gudarna, det är ju bolt-on greijjer och vi har båda haft våra bakdel i molekyler många gånger och närapå beredda att montera ihop korrekt med förbundna ögon antar jag....måste ju gå att banka ner dedär öronen i bakkant och justera ner låsmekanismen kanske?
Ja tycker att orginal cutsen är lite tråkig o formlös ,iaf den ja har hittat ja har försöker hitta en sådan som ni har som har lite form uppe på . Så vart hittar ja en sådan ??
Ok ok ska kolla upp dom men du kommer inte ihåg vart du köpte den i Sverige? Har en ljus silver eller ja den silver som fans på 03orn tack i för hand
Nice så du va ute o åkte. sj har ja inte kört på ca 1 månad, fan va ja längtan efter sol o värme så man kan ta ut hojen igen o köra slingriga vägar o leva i nuet
Hmm ja hade ju tänkt o köpa en massa saker men vet inte vad ja ska börja med första tanken va Ja skulle köpa ljuddämparna först o pc3 men sen började ja spåna på om ja inte ska köpa undertail, solocut, kylvingarna o styrkronan o allt som till hör den biten först hmm de här va inte lätt .
Hur gjorde ni ? I vilken ände började ni ?
Fan va fin den e nu blir man ju nästan lite avis hehe ska själv ska ja beställa burkarna i slutet av månaden samt ett pc3 så de ska bli kul o sen funderar ja på en undertray me men vet dock inte vilken som e snyggast.
Har någon lite råd på streetfighter lysen som är bra och snygga
Jo va vet att ja hade kunnat köpa din hoj men tyvärr så hade inte ja dom pengarna vid den tidpunkten men nu har ja jobbat som ett djur o kommit ikapp lite me ekonomi.
Ok tack. vet du vart man kan beställa den ifrån ??
Jupp ja e lätt på måste bara planera när den ska ske. De måste iaf ha blivit varmare än +10 grader tycker ja annars e de Inge vidare mysigt sen måste vi kunna va lite flexibla då de kan va så att vi kanske inte ska köra när de regnar o vissa har fruntimmer att rätta sig åt hehe men ja e helt klart på
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|