Ingen som har en sv-1000 till salu?
Det ser lite klent ut på blocket.
Ingen som har en sv-1000 till salu?
Det ser lite klent ut på blocket.
La upp en annons nu: http://www.sporthoj.com/annonser/?id=49094
Tja, för den som är ute efter en N så borde ju detta inte vara något att tveka på. Om det inte går att sälja en fin SV till det priset så ska ju inte jag ens försöka.
I augusti 2008 skrev jag första inlägget i den här tråden. Då var vi på sid 59 och idag är vi på sid 107.
Sommaren 2009 skrev jag första inlägget i Thruxtontråden. Det var på sid 12. Idag är vi där på sid 127.
Jäkligt tråkigt att det är så lågt intresse i den här tråden men det beror väl på att modellen är nedlagd och många liksom jag själv har gjort de mods som skall göras. Jag menar synd på en sån go hoj som SV1000 är för en rimlig peng.
Det måste ju ändå vara en hel del SV ute. Skriv lite vad ni gör med dem. Det är intressant för andra SV-ägare att läsa även om ni inte tror det.
jo jag har en väldigt extrautrustad svart streetfightad SV1000N -03 (uttagen '04) med ca. 2100-2200 mil på mätarn till salu. säljs gärna omgående pga möjlig utlandsflytt i vår. PM'a för mer info.
Måste kolla med dig hur du löste längden på gaswiren när du bytte styre+satte dit höjare .
Har själv bytt styre på min SV 1000 N men det verkar bli tajt åt ena hållet?
Tackar för svaret jag har lagt den utanför styrningarna men det blev inte hundra.finns längre suzuki original, är väl säkert till V-strom eller nåt! Kolla med en suzuki-handlare! jag fick min bytt på en verkstad. jag lyckades få det att fungera utan att byta vajer först genom att leda om vajern lite och låta den gå lite mer fritt istället för i de öglorna som leder den vanligtvis. men som sagt, det blev tajt. bättre med längre.
Tackar för svaret jag har lagt den utanför styrningarna men det blev inte hundra.
Jag får helt enkelt knata ner till min lokala Suzuki handlare på lunchen någon dag (ca 200 m) och höra efter längre vajrar.
Det bästa är väl om du orkar montera loss din vajer och ta med den dit, så du kan jämföra fästen m.m. Om de nu har några alternativ hemma dvs.
jag provade att dra dem innanför tändningslåset och det verkar som att det funkar
Hej!
Jag funderar på att köpa mig en SV1000s till våren och funderar lite på hur den är att toura med..?
Är rätt lång, 189 cm och väger typ 97 pannor
Hej!
Jag funderar på att köpa mig en SV1000s till våren och funderar lite på hur den är att toura med..?
Är rätt lång, 189 cm och väger typ 97 pannor
Tackar för svar!
mbrannst: vart köper man helkåpor? Blir stört snyggt måste jag säga!
Ptjaa...de borde väl fortfarande gå att beställa via Suzuki, det är orginaltillbehör och de kommer färdigmålade...eBay kan ju vara lönt att kolla också, man kan säkert göra klipp i t.ex. england...
Själv valde jag i tiderna den enklaste vägen, handla lätt begagnad hoj av likasinnad som följdaktligen redan investerat i kåpor...
Svenska Suzuki har dem tydligen inte längre i sin katalog, men finnarna har den gamla .pdf:en kvar på nätet:
http://www.suzukifinland.com/prospekte/zubehoer_sv_2006.pdf
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari