BJN
Avliden medlem
jo men skulle det ha något med misständningarna att göra? för jag är ganska rejält säker på att avgassmällarna beror på samma problem som det som gör att den misständer då båda grejerna började ske samtidigt. som sagt, min gamla hoj reagerade likadant och då var det tjuvluft. Dock ser SV'n ut som en Nasa-raket under tanken jämför med den, slangar å skit överallt. Så för mig var det inte lika uppenbart vart jag skulle leta fel, letade iofs överallt där jag såg och kom åt.
Ja, det är slangar och skit överallt. Jag håller med! Fast det är nog inte så många som kan bidra till misständning. Ett gammalt knep är ju att ha motorn igång och spraya startgas omkring där man misstänker tjuvluft. Om den drar tjuvluft så bör motorvarvet temporärt öka något om den drar in lite startgas. Är det möjligt för dig så testa detta!
Tja igen alla Goa glada sv åkare hoppas ni har haft de nice under jul o nyår. Så nu har ja äntligen fått tummen ur arslet o besällt mina nya fina ljud burkar dess värre är de 4-6 veckors leverans tid men men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Sen blir de väl o köpa pc3 samt filter när snön e borta.
Har vi kommit på när vi skulle ta vår SV tur??
Jul å Nyår? Var har du vart Tomb, det är ju snart midsommar! Mycket julglögg eller?
Det är nog lite tidigt att spika något datum ännu men jag vill i a f vänta tills skolan slutar 14:e juni eller vad det nu är. Sista tiden där har jag så mycket med betyg och annat att det inte känns kul med några större utflykter. Sen kan jag i princip när som helst hela sommaren om det inte krockar med någon annan tur med Thruxton-gänget!
Last edited: