Det är, enligt mig en fördel av astronomiska mått om den är oduglig att skjutsa på, jag slipper helst en massa dökött bakom mig..
Hojta gärna till om ni springer över en fräsch SV med helkåpor som är till salu
Hej hej...
Tänkte höra om någon som beställt grejor från England... är det lätt att få hem...
Jag skulle beställa från Dennis Kirk (usa) men det var svårare än jag trodde.
Problem med verifering av kreditkort bla bla.....
Men England är juh inom EU så det borde juh inte vara nåt svårt.
Man behöver väl inte tulla för varor när det ska vara fri handel inom EU. Bara pröjsa frakt. Har hittat massor av saker på Ebay, men blir misstänksam att det är så billigt.
Kan det verkligen vara så att koppling & broms grepp typ TITAX kostar "bara" typ 1200 spänn för ett PAR? Sverige över 2- 2.500 kronor. Skulle gärna vilja beställa nu / till våren. Har nån handlat från UK? Tips på bra firmor / leveranser? S-racing i Sverige är juh rätt bra med, men men,,,, de har inte allt och inte "samma" priser som i UK.
Tacksam för svar..... Messa gärna på min sida eller maila privat här på sporthoj om tips och tricks.... Tack tack för ordet.....
Hej hej...
Tänkte höra om någon som beställt grejor från England... är det lätt att få hem...
Jag skulle beställa från Dennis Kirk (usa) men det var svårare än jag trodde.
Tacksam för svar..... Messa gärna på min sida eller maila privat här på sporthoj om tips och tricks.... Tack tack för ordet.....
Hah, Pat din jävel, skrattar du åt mina 106 kilo?
Jag tycker att det är vackert. )
En riktig man väger, eller har någonsin vägt tresiffrigt. )
Walle, jag körde ca 700 mil på min SV i sommras. Inga problem. Dock hade jag gjort lite ändringar, som Pat säger. Om du vill, kolla på min sajt, www.balkantouring.com , där har jag en typ blog...Kolla artikeln om förberedelser till resan, så kan du se vad jag gjorde med hojen...
Vill du provsitta å kolla lite hur hojen känns är du välkommen att komma förbi, ser att du bor i V-ås. Skicka pm i så fall...
/mother
Grym hemsida, ser riktigt bra ut!
Jag kommer gärna förbi och kollar på SV'n någon dag!
Du råkar inte känna till någon ledig garageplats i Västerås? Parkera nya hojen på gatan är det som gör att man tvekar till att byta ut den sura 640'in...
En annan fråga... då jag inte har någon manual och inte är någon expert (än). Vad är det för vätska som fylls på där under tanken? Bifogar bild.
Du har bytt ljuddämpare och har inte mappat hojen för detta. Behöver alltså inte vara något egentligt fel utan kan vara så att den bara behöver en mappning för de nya förutsättningarna.
Hade det inte varit så långt kunde du ju lånat min PC3 och provat!
jag har inte bytt några ljuddämpare, de satt på när jag köpte hojen och de hade nog suttit på ett bra tag innan det också. jag har kört långt över 1000 mil med den där hojen och med de där ljuddämparna utan några problem, därför känns det som att det inte skulle vara en fråga om mappning det handlar om. jag är tveksam till att den skulle börja smälla och misstända relativt "bara sådär" av att den skulle gå på fel mapp efter att den faktiskt gått prima med den ett bra tag innan.
näe, jag sätter mina pengar på tjuvluft, om att ha skruvat åt lite slangklämmor ska ha löst problemet är tveksamt men man vet aldrig. det återstår att se så fort snön smälter.
Ingen som har ett svar om slangen och bensintanken, bild ett?
Om du har glasull i ljuddämparna så försvinner detta med tiden och de blir öppnare. En kompis med SP2 fick bort sina smällar när han packade om ljuddämparna.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|