ÅÅ vad det är snyggt med silikonporec skrev:hmmmm nja håller inte med.. tycker det är lite jobbigt om jag ska vara ärlig...
ja visst har den det.. å ibland så tycker man om den och ibland inte..
ÅÅ vad det är snyggt med silikonporec skrev:hmmmm nja håller inte med.. tycker det är lite jobbigt om jag ska vara ärlig...
ja visst har den det.. å ibland så tycker man om den och ibland inte..
kosz skrev:ÅÅ vad det är snyggt med silikon
Mycket bra idè2fast4hjo skrev:ska vi börja snacka mc nu innan tråden spårar ut
IronMike skrev:Hmmmm
Efter en massa funderingar fram å tebaks....
Finns det några fördelar sv1000 jämfört med Mille ?
-bekvämare, ja.
men sen då? .. inte spec billigare i drift. sämre prestanda. fulare. av många klassad som touring-hoj. andrahandsvärde? enl mitt bolag även dyrare premie än millen av ngn skum anledning.
visst. den är billigare än millen i inköp. men jag tänkte ta nya hojjen på avbetalning, det kanske skiljer en hundring per månad, ny sv1000 vs mille 02a, mille 02a är bara av intresse även fast jag har råd med nyare mille.
gillade halvkåpa stuket hos sv'n. men sen börja jag tänka på millen som jämförelse. den har ju även massor bättre komponenter, öhlin prylar osv..om jag tänker efter så känns sv1000 då som ett riktigt dåligt val.
så ni som har en sv,, vad motiverar ett köp jämfört med mille? - jag ska inte toura
Egentillverkat av leovinceDanneSV1000S skrev:Vad är det för dämpare/system du kör med, Kosz?
varför vill du inte ha in R6:a??? blir nyfiken... jag kollade på R6 -06 idag.. å fan vad kåt man kan bli på en cykel.. så snygg..Fetsko skrev:Sweet! då var det så gott som klart!
Jag var i Borås idag och la handpenningen på en sv-03a!
känns riktigt jävla bra faktiskt!
Bara att lämna r6an i pant och hämta pisset! fy fan! jag sitter och darrar...nu måste fan våren komma!
porec skrev:varför vill du inte ha in R6:a??? blir nyfiken... jag kollade på R6 -06 idag.. å fan vad kåt man kan bli på en cykel.. så snygg..
en mille är ju coolare då...2fast4hjo skrev:För att sv:n är en V-twin
porec skrev:varför vill du inte ha in R6:a??? blir nyfiken... jag kollade på R6 -06 idag.. å fan vad kåt man kan bli på en cykel.. så snygg..
Lugnare är nog ingen risk att du kör kåpan skyddar bra det är bara att fräsa påFetsko skrev:Sugen på att prova v-twin, sen tycker jag att den är jävligt snygg! r6a 99a var det jag hade...eller den har jag fortfarande, ska byta på fredag!
Mille valdes bort pga pris och att närmaste serviceställe för hojjen är i gbg.
Sen intalar jag mig själv att man kanske kör lite lugnare, eller iallafall inte fullt så snabbt med en hoj som inte är helkåpad...
Men visst, millen är snygg och r6an också!
kosz skrev:Lugnare är nog ingen risk att du kör kåpan skyddar bra det är bara att fräsa på
Grattis till en go hoj tror inte du blir besvikenFetsko skrev:Nu är det klart iallafall! står i garaget och blänker! hääärligt
Grattis till pärlan.Nalle 556 skrev:HEJ ALLA SV ÅKARE!!
Har kört lite Kawazaki innan men bestämde mig för en SV 1000s nu i år, har barat provkört den en gång det är ju som sagt kallt som fan men nu är våren på G!!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |