Softishman
Fixare
Ser bra ut!
Hmm, den ser lite stor och bullig ut tycker jag, men den följer formen på tanken väldigt bra.Har inte blivet mycket gjort på grund av sjukdom och ombyggnad av lägenheten, men vi var och plastade ett nytt lager på hela bakdelen i fredags och i dag grovslipade vi lite och småpysslade lite!
Kåpan blir troligen inte stor, mest bara för att få bättre helhets intryck och gömma fästen och kablar bakom!
Men tanke på att det är 18000 läsningar på tråden tänkte jag fråga ER om man måste lägga gelcoat på glasfibret nu när jag spaklat innan jag lägger finspackel och grundfärg? Vi har spacklat hela bakdelen med glasfiberspackel för att få bort dom större groparna.
.....ska det bli snyggt så får man ju offra den tid det tar för att få den det. Tror det kommer vara värt det i slutändan!
Jag tänkte precis börja styla min 650N -99 med. Inspirerade att läsa denna tråd måste jag säga. Känns dock jävligt overkill att köra en till liknande tråd. Därför kör jag mitt objekt som en blogg (jag är inte så aktiv på sporthoj heller så kanske lättast så)
Men följ gärna mitt projekt med! Måste tillägga att jag är imponerad av Moas och hennes killes ambitioner och kunskaper. Kommer bli fett nice när dom e klara!
http://svfighter.blogg.se/ Adressen då
Förlåt att jag snor er tråd. Men jag har lite frågor till er kunniga människor. Jag behöver hjälp för att få fart på mitt mindre projekt. Kolla bloggen!
www.svfighter.blogg.se
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |