Vi har börjat fundera lite...ska vi bygga en uppkäftig streetfighter eller en diskret och fet caféracer eller kanske en blandning av båda...???
Hur gör man en "pull" ?
Serverat på silverfat ...
Vi har börjat fundera lite...ska vi bygga en uppkäftig streetfighter eller en diskret och fet caféracer eller kanske en blandning av båda...???
Hur gör man en "pull" ?
Hur gör man en "pull" ?
Hur gör man en "pull" ?
Säg att det var mitt svar å hoj som lag ett litet frö att gro för förändrig
Men 8lock i budget shit det kommer man långt på.Åh du får inte lacka i lattebrun å gräddvit för det ska jag göra
Det var faktiskt ditt bygge som sådde ett lite frö... Min pojkvän tyckte din hoj var grymt snygg och han tror att min hoj också kommer passa bättre som en Caféracer. Vi kommer ju köra med original clipon så det är ju redan lite caféracer-stuk. Men jag lovar att jag inte kommer lacka den lattebrun och gräddvit, är ganska säker på svart och vita detaljer.
Kul att mitt bygge kan insperera vi har ju lika hojar så det är klart att den kommer passa (vi kanske ska göra en buildoff= Tävla ) Men jag bygger bara tisdagkvällar ja du vet de är ju det där äh ja just det familj heter det Jag har faktiskt ändrat lite styret sitter lägre nu samt att jag håller på med att bygga upp bakram bla bla ja det blir väl en tråd sen som jag sa kanske.Men jag har orginalroder jag med.Ska jag vara ärlig så har jag funderat på att färglägga min cafemoppe i svart med men ha metalen bar på tanken vid knäna samt bakkuts i metall sorry jag får väl gå att
Hoppas det rullar på för ert bygge. vi kan kanske hjälpa varandra på vägen
Någon som har erfarenhet av att plasta med polyester och glasfiber mot original plasten? tänkte ifall plasten är för fet att det kan bli problem att få polyestern att fästa?
Att ha dämparen som på bilden kommer bli skitigt, hade så på min förra hoj, och allt bakom utblåset va svart i princip..
Blir nog bra! Tycker det är helrätt att sätta dämparn där!!! Jezze är bara lite lat och orkade inte putsa rent där under.... Eller hur Jens?
Blir nog bra! Tycker det är helrätt att sätta dämparn där!!! Jezze är bara lite lat och orkade inte putsa rent där under.... Eller hur Jens?
Annars håller jag med jens, det kan bli lite bökigt att få det att fästa i gamla plasten...
MEN om du repar och slipar med grovt papper så biter (fäster) det bättre! Popnit kan vara nått, dom är inte så höga så dom syns inte så mycket.....
PS. Du MÅSTE köpa en HUGGER till bakhjulet!!!! Ser tomt ut... DS.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|