jahapp... hmmm... ska kolla upp det nu...Mr. Kongo skrev:2218346Sökte lite å hittade tidigare inlägg där du sa att det var M8, hur ska du ha det?
Är gängstigningen 1,25 tro?
Edit: Nu har jag kollat upp det.. och det ska vara M8
jahapp... hmmm... ska kolla upp det nu...Mr. Kongo skrev:2218346Sökte lite å hittade tidigare inlägg där du sa att det var M8, hur ska du ha det?
Är gängstigningen 1,25 tro?
Bazooka skrev:2217978då har man pillat lite på hojen idag... blev att sätta dit minisar fram me.. lägger upp nån bild på mini bak + ny reggskylt + mini fram...(dåliga bilder, tagna med mobil)
har även en vänster och en höger fotpinne platta liggandes till en -04 å framåt om nån behöver.. behöver dock fotpinnarna själv... å skulle nån ha en höger fotpinne platta till en -03:a liggandes så är det bara att PM:a mig.. har även en db-killer till GPR rör liggandes..
M8 tror jag det var
2fast4hjo skrev:2219960Var på kinnekulle i söndags där det även var med många förare ifrån norge , trevligt att se att så många körde sv (både tusen och 650) men det jag reagerade på var att nästan alla hade helkåpa så min fråga är nu om det är någon som vet om detta är orginal på hojarna i norge
Jag min nöt hade alldeles för mycket att göra för att hinna fråga och när jag väl hade tid så hade de åkt där ifrån
bak tror jag kostade 169:- fram ca 100:- bricka 129:- dessa priser kan fela på några kronor hit eller dit... men ca.. fram blinkis köpta på www.louis.de å rästen hos min lokala handlare..! OBS, inga st priser.. utan par...Sweetsås skrev:2219768Snyggt!
Får man fråga hur mycket mini blinkers/brickan gick på samt vart du köpte dom?
Freon_leon skrev:2220804apropå tillbehör! fick hem min poly26 bellypan idag och har skruvat fast den tillfälligt men har nu några frågor.
1. Är den känslig för värmen från avgasröret? ska man lägga in en "värme"matta som det är på endel andra kåpförseda hojar?
2. Hur noga är det med loctite på dom skruvar man fäster den i?
3. ska man såga upp det där hållet som det finns en anvisning för på undersidan?
4.Hur var det med passformen på dom ni har? köpte även en ny undertray men den satt som gjuten! fattar inte ens vad/varför det är man ska såga bort på orginalet??
[PlastRaket] skrev:2182599Fixade ett billigt slipon till frugans SV 650 hos Lockners Bil&MC, 1900 spänn inkl. frakten. Det var inte krångligt att få dit heller, annars kan det ju va lite si och så med universalgrejor. Ja, ja det där svarta gummit runt upphängningen var väl inte snyggast i världen men det blev för långt utan. Få se om jag fixar det en annan dag. Gött ljud blev det iaf. och det var ju det som var meningen.
skerfe skrev:2220134Svar nej. Inte enligt Suzukis norska hemsida i varje fall. Antagligen har våra kära grannar en aning mer pengar i fickan och lägger ner lite extra på tillbehör.
Satan i gatan. I norge kostar en ny gixxer 600 endast 146 900 NOK....
Tacka fan för att dom har råd med en helkåpa för 2k då....
2fast4hjo skrev:2221549Frågan är nu: Vad tror ni blir bäst (syns bäst) att sätta miniblinkers: på sidorna eller vid sidan av ljusdioderna http://www.sporthoj.com/gallery/viewphoto.php?id=28116
Sedis skrev:2223430Hej på er!
Jag är lite nyfiken på Sv650 och undrar om den fungerar att köra längre sträckor med och även med passagerare och eventuella väskor? Eller om den är mer av ett fordon för en person?
Sedis
du kan inte flytta den banan nära mig.. så jag också kan åka...Pyhis skrev:2223617Nå nu va ja o körde på bana för första gången, det var skit kul . Det ska göras om! De e int ens så farligt dyrt tycker jag. 10€ timmen o man får fara dit när som helst o köra, bara de int e bokat.
Sedis skrev:2223430Hej på er!
Jag är lite nyfiken på Sv650 och undrar om den fungerar att köra längre sträckor med och även med passagerare och eventuella väskor? Eller om den är mer av ett fordon för en person?
Sedis
Freon_leon skrev:2223388
om dom ska synas bakåt så borde dom ju sitta brevid baklycktan
Bazooka skrev:2223680du kan inte flytta den banan nära mig.. så jag också kan åka...
tror nästa att din lokala handlare gör det... min gör de om ingen... hehe...friction skrev:2232955även jag sällar mej till denna glada skara.
inhandlade en SV650 -01 för några veckor sen
för att slippa leta igenom tråden en gång till
vilka säljer GPR-system i sverige?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|