UnderDOG skrev:208 ärliga kilometer i timman, uppmätta med GPS.
//A.
På vilken sträcka ??
UnderDOG skrev:208 ärliga kilometer i timman, uppmätta med GPS.
//A.
Captain|Morgan skrev:Ja, jag har givetvis klotat, så sjukt irriterande...
Men hur som helst är jag hyfsat hel, och bågen klarade sig relativt bra den med.
-Underdog... det vore toppen om du kunde fixa en kåpa billigt
allt detta kommer väldigt olägligt, köpte alpinestars TZ-1 i helgen, service i tisdags, klotade i torsdags, bilen pajade i fredags, vad är det man säger....? livet leker? nej tvärt om var det ju allt detta = 0 stålar kvar
GPR systemen blev jag tipsad om i tisdags på Actionsports under 100mila servicen.
Jodå, jag når ner, men inte med hela foten precis, öhm.. utan med tårna. Men som du säger, det är ju lite kinkigt att stanna någonstans och det råkar va rullgrus/grop/annat skit just där.. då blir det lixom lite körigt så att sägaskabe skrev:Hi hi.. ja, det kan bli lite krångligt om man inte når ner. Svårt att stanna då oxå
Har aldrig provsuttit en 650 men antar att man klarar sej väldigt länge på den, jag köpte en demohoj, lite billigare. Fick helsystem med
Har du kort för tung iaf?
skabe skrev:...om det är nån tröst så tycker jag synd om dej
Captain|Morgan skrev:Tänks! eftersom jag haft sån otur nu ett tag måste väl det betya att turen börjar komma tillbaka, mao borde jag kunna chansa en hel del nu utan att vara rädd för att jag skall ha otur igen? tänker jag rätt då?
skabe skrev:Hmm.. min tur idag. Cyklade en bra bit (trampcykel) för att göra "vår-pumpningen" i däcken. På vägen ringer telefonen, stannar sliter upp den pratar och åker vidare.
Sen in på affären... ingen plånbok! Hmm.. fanns ingenstans, åkte tillbaka, inget.. ingen hemma heller.Tänker att jag måste ha tappat den när jag svarade, så jag spärrar alla kort, och åker till polisen (vägrar svara i telefon) och gör en polisanmälan.
*suck* Hemma igen, hittade plånboken, "i fel fack" på ryggsäcken... Hysterisk kanske??
Nu sitter man här med en värdelös plånbok, men har iaf pengarna och körkortet kvar. Hoppas på en bättre dag i morgon
UnderDOG skrev:Captain Morgan: Jag ska kolla om jag kan fixa kåpan billigare åt dig, återkommer på måndag/tisdag nån gång.
//A.
clark73 skrev:Hur mycket har ni betalat för 100:a mil service??
ska lämna in min på torsdag, men vill ju inte betala överpris.
Tack på förhand
Captain|Morgan skrev:Så dom säljer GPR på dinmc i sollentuna!? Perfekt, då måste jag tagga dit nån dag för att klämma och glo lite
Tack på förhand
Tack på förhand
demoniak skrev:Klämma och känna har ju sin charm i och för sig...
Men beställa på nätet är billigare. Jag har beställt ett MIVV system från italien. Jag tror att det är undefär samma klass som på GPR men det återstår väll att se när jag väl får grejerna. (vilken dag som helst nu...) Det är i alla fall ca 40% billigare än i sverige.
Slip-on, ca 2700:-
http://www.carpimoto.it/product/Lang_EN/Chan_315/Brand_5/Bike_709/Firm_104/Prod_18042.htm
high-mount 3/4-system, ca 3600:-
http://www.carpimoto.it/product/Lang_EN/Chan_315/Brand_5/Bike_709/Firm_104/Prod_19627.htm
UnderDOG skrev:Din gamla, men numera tjejägd
Vrid över 60 Nm mellan 3500 RPM och 8500 är inte FY SKAM!
Min är helt död under 5000 för att nå ett maxvrid på 62 nått.
Kolla här:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=10226&highlight=sv650+b%E4nkad
_lätt_ tunad är den väl inte heller
//A.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |