Sitter nog ett stopp på gastrotteln på vänstersidan av motorn. Om du kollar mellan ramen en bit in där.. Så gasar du å så ser du nog vart det rör sig och vart det tar stopp!.
Funderar på en SV1000 ...
Jag kikar fortfarande runt på olika alternativ på nya framfjädrar. Några här har provat Öhlins med bra resultat. Kikar man på USA-baserade forum så är Sonic och Raceteck populärast. Har någon provat någon av dessa?
Jag har skickat en förfrågan till Raceteck Europe, vi får se vad det landar på med frakt o.s.v. Fjädrarna kostar 110USD
Annars så ligger Sonic med sina 80 USD väldigt bra till i pris.
Skulle vara fint med en återförsäljare inom EU, har någon hittat en sån?
Låter intressant. Var köper man öhlins o vad kostar de då?
Låter intressant. Var köper man öhlins o vad kostar de då?
Tjena alla!
Tänkte höra med er om vilka blinkers ni har monterat fram....
Tänkte byta ut orginal mot något roligare typ infällda...
har provat med peugot blinkers men de täckte inte hålet...
så kom med tips nu
ps. det ska passa till en -01:a
...
Vad tror ni om streetfighter bygge på en sv 650 s?
.....i?
..Och det e ju led lampor så jag bytte relä Vill nån ha hjälp så pm mig bara så tar jag kort och beskriver.
Bytte du till ett relä som ersätter original eller skarvade du kablarna och kopplade in ett standardrelä?
Originalrelät har ju även ett relä för sidostödet. Det enda som jag har hittat som ersätter original rakt av men är lastoberoende så det funkar för LED-blinkers var stört dyrt. Tror de skulle ha 950kr för det!
Hallå Nån som drevat om en 650 -04 så den blir lite starkare alltså större drev bak blir det väll då?
Nån pratade om blinkers och jag själv har köpt ett par infällda som jag tyckte vara väldigt snygga finns på s-racing! Bak har jag precis köpt ett par från biltema deras nya led lampor var ute efter exakt sånna i en annan butik fast där skulle dom ha 300 till för dom! Och det e ju led lampor så jag bytte relä Vill nån ha hjälp så pm mig bara så tar jag kort och beskriver.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|