Afterburner
Twinner sinner
ingen alls , e-märkningen är ingraverad i glaset bara , syns bara om man verkligen granskar det... - men vilken besiktningsgubbe kollar det??
Där ser man. Snacka om paragrafrytteri... Tack för hjälpen!
ingen alls , e-märkningen är ingraverad i glaset bara , syns bara om man verkligen granskar det... - men vilken besiktningsgubbe kollar det??
Nu till funderingarna...
Det står att det är en -99'a, men när jag väl fick reg-nr efter köp slog jag upp den i fordonsregistret och slogs av två saker.. Det står -00.. och att den aldrig varit i trafik i sverige..
Efter ett samtal till vägverket så fick jag reda på att den var importerad av företaget, nyregistrerad i sverige, och nybesiktigad..
Och efter att ha läst lite om årsmodellerna, kollat bilder på -99'or och -00'or så måste jag säga att det ser mer ut som en årsmodell -00..
Och slutligen till frågorna..
- Kan det vara en modell -00 eller är det en modell -99?
- Det finns störtbåge, men finns det andra saker som inte är standard på den som ni kan se på bilderna? Vad är det för hålad metallbit som sitter över avgasröret.. har inte sett någon sådan på någon annan sv650 jag sett.. PS, har inte sett den på riktigt ännu.. ska hämta den om en månad..
.. Hej alla fressten!!!
Hejsan alla Sv åkare!
Skulle vara skönt att få komma ut på vägarna nu snart!
Men först vill man ju fräscha upp hojen lite och jag undrar ifall det är någon som vet vart man kan köpa eller få tag på ensitcuts,blinkers och dylikt till sin sv650s -05.
Hare göttt!!!// André
Alltså seriöst.. min MC-historia än så länge.. Det gäller den gula ett par inlägg tidigare..
Enligt annonsen på blocket är det en "SV650 -99 N" .. Köpte den över tel och fick reg-nr då.. Kollade upp den och det visade sig att den var importerad precist .. 0 ägare i sverige..
Analyserar den enda bilden jag har (den ovan) och ser att det är svarta fälgar vilket fanns på -00 modellen för att fira millenieskiftet..
Fick kvitto idag, där står det att det är en "SV 650 S" .. analyserar vidare bilden och ser på detaljerna och då är fotpinnen S-modellen, men styret är högt som N-modellen..
Många konstigheter.. krashad och ombyggd i tyskland och såld hit kanske??
Det är mest oron över att inte få vad man betalar för... Trissats upp lite av att inte ha sett den och provsuttit, plus att det tog 2,5 veckor och 3 mail innan man fick ett kvitto efter man betalat..
Kan vara oljan, kan vara mycket värre än så oxå.... Prova byt först då det är billigare....
vad skulle "mycket värre än så" kunna vara?!
Har varit med om liknande (fast inte på sv:n)Hej hej...
Jag ramlade just in här och har verkligen ingen ork att läsa igenom över hundra sidor för att se om frågan dykt upp tidigare, sorry...hoppas det är lugnt.
Jag har strul med växlingen på min sv650 -00.
Problemet är att jag inte kan växla ner en växel i taget utan är tvungen att växla ner till ettan för att sen gå till den jag vill ha...förstår?
Det händer inte jämt men väldigt ofta. Jag har lärt mig ett sätt hantera det, men vad är det för fel? Har hört att det kan vara oljan..
What to do, help please
toodles!
du kar ju ch.nr alltså bör du kunna få fram om ramen är -99 llr -00 om den är N llr S.Enligt annonsen på blocket är det en "SV650 -99 N" .. Köpte den över tel och fick reg-nr då.. Kollade upp den och det visade sig att den var importerad precist .. 0 ägare i sverige..
Analyserar den enda bilden jag har (den ovan) och ser att det är svarta fälgar vilket fanns på -00 modellen för att fira millenieskiftet..
Fick kvitto idag, där står det att det är en "SV 650 S" .. analyserar vidare bilden och ser på detaljerna och då är fotpinnen S-modellen, men styret är högt som N-modellen..
Många konstigheter.. krashad och ombyggd i tyskland och såld hit kanske??
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|