hEJ O HÅ!
Om jag får råda så skiter du i dynojet kittet då många haft problem med att nålarna är mjuka o slits onödigt fort, ett slip on gör inte så mycket på en 650, ett helsystem vore att föredra. Annars så räcker det med att borra/såga bort snorkeln på originalfiltret (näpp man byter inte hela burken) och bestycka om lite, absolut helst med bänkkörning. Sök gärna på www.svrider.com eller www.sv650.org där finns massor med info om bestyckning o annat mysigt.
Tack för svar, flundrar på att bara dra på slip-on:et för tillfället. Är det någonting som bör undvikas på just SV650? Lite avgaspuffar kan jag leva med tills dess att jag får ordning på bestyckningen.
Synd att jag bor så långt bort, kan tänka mig sälja min 00:a.
Vance & h slip öhlinsfjädrar nytt drivpaket för c:a 500 mil ännu nyare bakdäck mindre nytt fram.
Rensad bak små blinkers gått 6000 hör av dig om du vill veta mer. M
Jo, de har en webshop. var inne nyss o la till 2 artiklar. Dock lägger de på 19% i skatt?! Så ist. för ca 250 eur blev det över 300 euro... märkligt? Skulle vara nice med en bellypan samt kylarvingar till SV:n
går att lägga in artiklar, men hur fasen beställer man? trycker man på purchase så kommer de upp nån "lapp" man ska fylla i och typ faxa till dom... vem fan har en fax?!
Bara jag som fick ta hojen hem ikväll?
Funkade faktiskt över förväntan. Nu börjar jag faktiskt fundera, ska jag fixa min vinterhoj som har crossdäck och skruvdubb eller ska man dubba sv:n. Motorkaraktären är ju superskön.
View attachment 372230View attachment 372231
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |