SV-Tråden!

zapesore

Medlem
Gick med
21 Apr 2007
Ort
linköping
Hoj
Speed triple -01, XT 600 - 88
haha aa får ta o göra det:p Nae ska se om dom på firman är sugna å ta bort skiten på 100-mila:p antagligen inte:D men annars fixar ja de.. har grejjer på jobbet till det.. Aa jag är galet sugen på värmen igen.. Men nu får man ta fram brädan istället så får de gå utför:D

spräng bort den :D

gott med förvaring...å suget tills nästa år bara växer...!! min får vila i värme..! :tummenupp
 

zapesore

Medlem
Gick med
21 Apr 2007
Ort
linköping
Hoj
Speed triple -01, XT 600 - 88
Nån som kan säga va det är för färgkod till SV650S 05-a. Röd.. Eller vart man kan se eller ta reda på det? har kollat runt lite men hittar inget.. tack på förhand..
 

toftan

Ny medlem
Gick med
17 Nov 2007
Ort
Gislaved
Hoj
Suzuki SV650n -99
Sv High-pipe

Är nybliven sv-ägare och tänkte greja lite med den i vinter så att den blir sommarfin, har bland annat skaffat lite miniblinkers. Sen tänkte jag ta och trimma häcken på den med och lyfta upp ljuddämparen. Där kommer min fråga; någon som vet hur man kan gå tillväga för att skaffa den rörbiten som gör att ljuddämparen hamnar utmed bakpartiet på hojen?
Har redan ett ART-slipon så behöver ju inte ett helt high-pipesystem utan bara rörbiten.
Tips på hur man fixar till bakänden på ett smidigt sätt tas också emot tacksamt.
 

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Ort
33333
Hoj
Suzuki RMZ 250
Är nybliven sv-ägare och tänkte greja lite med den i vinter så att den blir sommarfin, har bland annat skaffat lite miniblinkers. Sen tänkte jag ta och trimma häcken på den med och lyfta upp ljuddämparen. Där kommer min fråga; någon som vet hur man kan gå tillväga för att skaffa den rörbiten som gör att ljuddämparen hamnar utmed bakpartiet på hojen?
Har redan ett ART-slipon så behöver ju inte ett helt high-pipesystem utan bara rörbiten.
Tips på hur man fixar till bakänden på ett smidigt sätt tas också emot tacksamt.

röret, kolla med dom som säljer ART... om det finns att köpa löst, eller om det går att köpa från ett annat system... kanske får modda lite... ang.. baken :arsele så sök i tråden, finns redan massa info + bilder...
 

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Ort
Nacka
Hoj
sm570r
Såhär kan man göra kamerafäste till sv'n :tungan
 

Bifogat

  • ye.jpg
    ye.jpg
    120.9 KB · Visningar: 66
  • ye3.jpg
    ye3.jpg
    75.2 KB · Visningar: 63

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Ort
Nacka
Hoj
sm570r
på tal om tankcam.. hur ska du fästa den?

Inte börjat på den än men typ något i stil med denna
tankcam-medium.jpg
 

N85

Ny medlem
Gick med
10 Feb 2007
Ort
Jönköping
Hoj
Suzuki sv650
Fan vad bra med en Sv tråd... Har några ??? ska köpa en sv har några stycken att välja mellan. När görs första servicen, har hört ngt om 600-800mil och vad kostar dessa??? Några vanliga fel man ska kolla efter innan man köper hojjen?? Hojjen som är mest intressant är en Suzuki sv 650 -04


Tacksam för alla svar
 

zapesore

Medlem
Gick med
21 Apr 2007
Ort
linköping
Hoj
Speed triple -01, XT 600 - 88
Nån som vet vart man kan få tag på en billig skylthållare till cykeln? Sv650s 05. Orginal är ju lite väl stor faktiskt.. samt nån som vet om det är svårt att byta?.. sedan blinkersglas vita någon?:p
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top