Badger skrev:2670129Senaste dagarna har sh blivit konstigt googlesyndication.com tar en evighet att ladda???? Inte ensam att råka ut för detta.
SH blir skitsegt.
Swedie skrev:2670137Även på kvällen är det något som "buggar" ur och ibland låser mysql... försöker att hitta problemet. I övrigt har jag inget som hakar upp sig vad gäller laddning av sidan i sig. Men kan tänka mig vissa javascript ibland kan se ut att haka sig.
ReDan skrev:2671829googlesyndication.com är inget som finns på era datorer det är ett program
som övervakar sidan så Swedie ser hur vi surfar på sidan och vart vi klickar osv : ) Han får trafik information runt sidan helt enkelt!
Eller är det bara google raklam tro? : )
Badger skrev:2671833Varför j-klas IE för användaren ?
P@trik skrev:2671838Har strulat för mig med senaste dagarna och jag använder firefox.
Badger skrev:2670129Senaste dagarna har sh blivit konstigt googlesyndication.com tar en evighet att ladda???? Inte ensam att råka ut för detta.
SH blir skitsegt.
Va f-n. idag är det segt, men ibland tidigare funkar det klockrent
jag har inte märkt något fel faktiskt idag... vilken får en att tro att det kanske inte är servern utan nätverket som det ska eller nått. jag vet inte. men jag håller just nu på och undersöker vad som kan vara fel.2706685Va f-n. idag är det segt, men ibland tidigare funkar det klockrent
Upplevde sajten som väldigt trög i går kväll när det var drygt 600 personer inne men nu när det är 580 st online flyter det på jättebraAllt är ju beroende på hur många som är på sajten och surfar. När det är över 600-700 st... ja då blir det lite press på maskineriet.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|