Svammeldax!

Status
Ej öppen för fler svar.

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Jag åt en äcklig frukost med körsbärsyogurt,torrt bröd och blaskigt kaffe.
Möte möte möte om spännande saker som siffror hela förmidagen sen racerautobahn(Seat är en skitbil) till Hann och köpa sprit, samtalade med en amerikansk tant som frågade mig om det verkligen var 40% alkohol i smirnoff ,vilket det var och då förklarde det för henne att hon blev så konstig när hon drack det.

Flyg hem med Ryan air med 5 st fnissa Tyskor ijämte mig som berättade en massa sanningar om Sverige medans jag försökte sova bla att allllla svenskar äter tobak som dom har i en liten filtpåse under läppen,det finns farliga djur som björn och varg.
Och att alla svenskar var tystlåtna och snudd på barbariska enl utsago från en av damerna så högg vikingarna(inte dansbandet) huvudet av sina fiender och drack sprit ur det.

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Kramen

Jag skulle ge dig en kram när som helst :banana
//Dawan

The_FacultyGirl skrev:
Det roligaste som hänt mig på jobbet under en lång tid var idag...

En liten pojke på 4-5 år kom fram och gav mig en bamsekram och ett leende när jag stod på huk och packade upp läsk. Jag blev bra förvånad men fick ett leende på läpparna en stund därefter :)
Tänk om fler kunder kunde vara så trevliga! :banana ;)

Och nej.. han fick inte gratis godis sen :p

RacerDave

gillar nyponsoppa
Gick med
9 Sep 2003
Hoj
Suzuki sv650s
Jag klev upp vid tiotiden idag och donade för att ge mig iväg till stora otäcka stockholm. Vid 11 tiden så komma jag ner till bilen för att där upptäcka att jag har haft inbrott i den. En sönderslagen ruta och stereon borta. Jag suckar lite och ger mig upp i lägenheten igen där jag packar och byter om för att istället ta hojjen.

Strax utanför flen så kör jag om en bil och får syn på en mcsnut som springer ut på vägen och vinkar. Jag kollar till lite snabbt på mätaren och ser att jag har ca 150 km/h. Jag suckar igen och tänker att nu blev det inget stockholm idag. Det kommer fram en snut och ber om kortet och sen får jag blåsa. Sen frågar han en annan snut om det var nått mer och ger mig kortet.
Jag fattar ingenting men pulsen går ner lite i samma stund som jag fick kortet iallafall. Tydligen så fick dom ingen mätning på mig eller så mätte dom inte alls, jag frågade aldrig.

Jag börjar göra mig iordning för att ge mig iväg igen då en annan snut kommer fram och frågar om det är orginal dämmpare på den, han tyckte minsann att den lät lite högt, så det vara bara till att hänga hjälmen på bakspegelen igen och starta upp så att dom fick lyssna lite på "musiken". Jo minsann låter den lite högt sägen en anna snut som nu har kommit för att kolla, nu är dom tre som står o ugglar som fån. Jag hävdar iallafall att den är besiktigad med den och då var det minsann inga problem.
Dom mummlar lite och klämmer sen fram att dom inte har nått att mäta med sig så jag skulle klara mig den här gången men jag borde nog skruva dit orginalsystemet när jag kommer hem. Sen släpper dom iväg mig och jag klarade mig utan böter och fick behålla kortet.

Glad rädd och fundersamm fortsätter jag mot Stockholm.
Så har min dag sett ut.

Gabor

Guest
The_FacultyGirl skrev:
Det roligaste som hänt mig på jobbet under en lång tid var idag...

En liten pojke på 4-5 år kom fram och gav mig en bamsekram och ett leende när jag stod på huk och packade upp läsk. Jag blev bra förvånad men fick ett leende på läpparna en stund därefter :)
Tänk om fler kunder kunde vara så trevliga! :banana ;)

Och nej.. han fick inte gratis godis sen :p

:tummenupp , om du berättar vart du jobbar kommer jag in och kramar dig..
...och då får du en ny bra dag.. :lol

MatteKholm

Stolt tröjjjjbärare.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
--VTR--
Min dag.

Upp 0650hours, försovit mig, stressar ner till hojjen, hämtar en jobbarkompis (söt btw.) och drar till jobbet. Pat. genomgång, allt lugnt under natten, äter lite frukost. Plockar undan pat. frukost. Promenader på rastgård å ute för dom som får det. Några samtal enskilt. Följer div. Pat. till terapi. Plockar fram lunch. Åker själv på lunch. Tillbaka till jobbet. Utgång med Pat. Spelar lite kort med Pat. Skriver anteckningar om dagen. Avlämning till nattskiftet.
Hem 20.45.

Skoj va? :)

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Liten Galen
hållundan skrev:
Låter perfa. Fast jag tror egentligen mer på personlig leverans, jag tar hojen, lämnar ankan, badar med den lite, sedan är jag nog ledig... :)

Efter 4 öl vågar man ju fråga: ledig för vad???? :va
Trodde lixom att jag var inblandad i badet med ankan :(

p.grip

Stockholm
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
ZX-6R -99, HD FXDB -07, Aprilia Falco -02, HD Sportster -10
Hela min dag har präglats av stress, vaknar kl 06:35 av att de ringer från flygtaxin som står utanför och väntar. Hinner givetvis inte med den så jag skickar iväg den för att sedan stressa ut till bilen och köra körkortsovänligt ut till flygplatsen. Hinner med planet med nån minuts marginal. Väl framme i sthlm missar jag ett gäng Arlanda Express avgångar så jag håller på att missa mitt dagens första möte. Sitter i halvtråkiga möten hela dagen för att sen få göra en OS-sprint genom stan för att inte missa planet hem!

Min dörrmatta hade förresten flyttade sig några centimeter när jag kom hem, undra om det har varit nån skummis och snokat!! :confused: nu törs jag ju inte sova! :gnissla

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
Bakis, mår som jag förtjänar... bläääää... puh, mat sa jag! fet mat ska jag äta nu, riktig bakismat...

Det var inget kul o köra till bilprovningen imorse... det var den enda tiden som fanns.... uuuh, ge mig ett par panodil... nu ska jag bara meka tillbaka allt icke-orginal.

Vad hände igår? Hade jag kul? Måste ringa runt o fråga någon för jag minns inte... jag kanske hade skittråkigt, vem vet... inte jag, vem vet inte du, vi vet ingenting i dag... nana na na na.

förrästen, nämnde jag att jag var bakis? :fyllisar :3freak

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...