hållundan
Emozione!
LÄTT! Då ska vi däcka på dörrmattan och äta bakfyllepittsa.UrbanTiger skrev:Jag tror det.
Dom får bjuda på förlovningsgrogg tycker jag
LÄTT! Då ska vi däcka på dörrmattan och äta bakfyllepittsa.UrbanTiger skrev:Jag tror det.
Dom får bjuda på förlovningsgrogg tycker jag
hållundan skrev:Nä, det blir nog bra klibbigt då. Får se till att dom sätter sånna däringa adresslappar i snören istället...
Å billigt ska det bli, å fort ska det gå =)...
SÅ får det bli! Får helt enkelt skippa mitt skinnställUrbanTiger skrev:Ju lättare försändelse destå billigare blir det. Ta bort all onödig vikt (kläder och sånnt) och så sätter du badankan i ett snöre runt halsen
Låter perfa. Fast jag tror egentligen mer på personlig leverans, jag tar hojen, lämnar ankan, badar med den lite, sedan är jag nog ledig...betsy skrev:Tokfort bara! Swooosh! Ska jag börja tappa upp vattnet vid lunch imorn? Då hinner skumpan bli kall över natten
Självfallet, det står förvisso "oh shit, not you again" på den... Kan väcka anstöt. Tyvärr...UrbanTiger skrev:Kan inte ta med min dörrmatta för den är limmad, får jag låna lite av din ?
hållundan skrev:Nä, det blir nog bra klibbigt då. Får se till att dom sätter sånna däringa adresslappar i snören istället...
Å billigt ska det bli, å fort ska det gå =)...
Man kan ju hoppasPillis skrev:Går det så går det...å klibbigt lär det väl bli ändå
Ja?! Blir de nån? Ja e tössti berra...UrbanTiger skrev:Blir det nånn grogg, LR ?
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAUrbanTiger skrev:Om man vänder på den (limningssidan upp alltså) så står det "niaga uoy ton ,tihs ho" vilket betyder "Jag kan leva med det" på urgiska
Via frölunda. Jag hämtar upp dej!UrbanTiger skrev:Eskilstuna eller Uppsala, tror jag
Mot E-tuna sen U-sala
Jag då?Pillis skrev:Kom igen nu Flamma...ragga mera på Swedie...passa på när han är i sitt esse!
hållundan skrev:Jag då?
Jag kan låta som en katt...
Edit: Du mobbar ju bara mig .................
Jag limmar ju för fullt....Pillis skrev:Men självklart bubben....du får nog oxå ragga på Swedie om du vill!
Jag? Mobbar?? Nääääää....
hållundan skrev:Jag limmar ju för fullt....
Mobbas visst
Grattis!matsa skrev:Idag har jag klarat mitt teoriprov för MC... Grattis jag! Dessutom har jag inte pluggat till min tenta som går på lördag, jag har sökt jobb på Pema arbetskraft, ätit sunk-mat, vunnit 50 spänn på triss och blivit nostalgisk över spamtrådar... Sportglass...
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|