vtwin
Kronisk snigel
hållundan skrev:Vem kan det?
Tja?? Inte är det Swedie iallafall, verkar det som
hållundan skrev:Vem kan det?
vtwin skrev:Är det katten (på engelska) jag är välkommen att komma ned och klappa Eller var det mössen
hållundan skrev:Hermelinen sa vi ju!
Har redan börjat avvänjningen. En är bortlovad till betsy.vtwin skrev:Inge mer badankor för denne mannen
jag o katter alltså, jag kelar med dom tills de börjar rivas. De är ju så mjuka o söta o luktar gott.vtwin skrev:Tja?? Inte är det Swedie iallafall, verkar det som
hållundan skrev:Givetvis. Du får den finaste.
Flamma77 skrev:Det var din lön för mödan efter att ha städat och diskat jag talade om... men om det är katt eller mus du vill klappa får du välja själv.... jag vet ju inte vilken valuta som står högst i kurs för tillfället.
betsy skrev:Tack swedie! Du är en fin människa nu känns det mycket bättre
Swedie skrev:Jag kände att folk behöver spamma av sig lite! Jag brukar känna folk i allmänhet rätt bra, men ... jag har oxå blivid sagt rätt ofta t.ex när jag räddar folk från att slå sig när de är fulla (nämner inga namn) o folk tycker jag är väldigt fin Men finns det inga tjejer som uppskattar det tillräckligt för att.. ja.. äh..
Kanske ska ta en öl o se vad som händer.
Jag försöker iallafall. PM:a din adress så kommer den på postenbetsy skrev:Rar du är
Swedie skrev:jag o katter alltså, jag kelar med dom tills de börjar rivas. De är ju så mjuka o söta o luktar gott.
Vi pratar om katter va?
Jävlar va gött det hade vart. Du blir säkerligen inte full, men du blir nog tillfreds som fasen, tänker på katter (eller va det nu är ni snackar om), får släckt din törst och tar du fler blir du slirig. GÖTT...Swedie skrev:Kanske ska ta en öl o se vad som händer.
Swedie skrev:Hänger på de andra, endast om jag får klappa katten haha.. skojjar bara. Jag är nykter, skulle aldrig gå...
hållundan skrev:Jag försöker iallafall. PM:a din adress så kommer den på posten
Hihi.
UrbanTiger skrev:Det var då ett jäkla raggande med met kattklappning hit och dit och jag kommer att vinna denna strid mot er småklappare. Med vänlig hälsning storklapparen!
Prova www.sportkatt.com (min favvo stund under dagen) eller www.pussyclappers.nu(kommer som nr två för mig)
UrbanTiger skrev:Prova kontaktlim, de funkar
INTE PÅ ANKAN!betsy skrev:På badankan eller brevbäraren
Såklart inte!!! :kockohållundan skrev:INTE PÅ ANKAN!
Men jösses. Det ska ju inte finnas nån matta. Det ska vara slätt, både på katten och utanför dörrn. Lim kan du ju få använda iofsUrbanTiger skrev:På mattans undersida :kocko
Ps. mattan ska ligga på golvet utanför din tröskel, inte under databordet.
Ds.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |