Pillis
Jag begär inget men vill ha allt...
Swedie skrev:nja, hon sa "jag dejtar någon" för öh.. 3 månader sen. Skiter i henne.. finns bättre där ute haha
Sedär ja...då hittar du snart ett nytt charmobjekt!!
Swedie skrev:nja, hon sa "jag dejtar någon" för öh.. 3 månader sen. Skiter i henne.. finns bättre där ute haha
Mmmm, Gb har en ny strut. Tror den heter "king" Blå var pappret runt i alla fall.UrbanTiger skrev:Fan vad sugen på glass man blir av att läsa inlägg i en sånn här tråd
Någon som provar nån ny sort i år ?
Henken skrev:Hur snabbt går hon?
båda var nog faktiskt mina... Var det där du stod med transpondrarna? eller nä, måste vart ute på banan. Var det insekttoppar? Jag vet att jag tappade 2 st ute på banan nånstans. Dyra skruvarSyss skrev:Ah, fan, hittade en bult och en skruv igår, var det de saknade delarna, kanske? Tyvärr kastade jag av med dem...
Swedie skrev:rätt kul o bli kallad "grabben" av en tjej som nyss fyllt 18. Typiskt stockholmsk attityd..
UrbanTiger skrev:Typ TopHat fast modernare då ?
CalleE skrev:Håller med Swedie om att söta tjejer är skumma i skallen, dejtar ingen? :kocko Ska ni nobba så var ärliga rätt i nyllet, säg som det är istället, för nog fan hade hon dejtat om det varit Beckham som frågat!
Jag var ärlig mot tjejen i USA och det gjorde att jag åkte in i fängelse. Tack för denPillis skrev:En liten fråga (utan att missförstås alltför mycket)
Varför ska tjejer vara ärliga när inte killar är det??
Nu råkar jag ju vara en av de ärligaste tjejerna på jorden men jag vet ju att det finns lika många killar som är oärliga som det finns tjejer!
Swedie skrev:Jag var ärlig mot tjejen i USA och det gjorde att jag åkte in i fängelse. Tack för den
Swedie skrev:båda var nog faktiskt mina... Var det där du stod med transpondrarna? eller nä, måste vart ute på banan. Var det insekttoppar? Jag vet att jag tappade 2 st ute på banan nånstans. Dyra skruvar
I min hjärna finns inga bultar, det är buntband och silvertejp som gäller. Racing vettu
Pillis skrev:En liten fråga (utan att missförstås alltför mycket)
Varför ska tjejer vara ärliga när inte killar är det??
Nu råkar jag ju vara en av de ärligaste tjejerna på jorden men jag vet ju att det finns lika många killar som är oärliga som det finns tjejer!
Bikerbitch skrev:Rätt kul att du tror jag är född 1986 Vad skall jag kalla dig då? Förvirrade farbrorn? som inte kan sätta på en transponder rätt
Jo, du är samma "ras" . Död åt kvinnosläktet.Pillis skrev:Det var väl inte mitt fel heller....jag säger bara att det inte BARA är tjejer som är oärliga!
Syss skrev:Ah, fan, hittade en bult och en skruv igår, var det de saknade delarna, kanske? Tyvärr kastade jag av med dem...
CalleE skrev:Precis! Alla kan vara lika illa som alla andra! Blir bäst så...
Som moderator så får du väl rensa lite i den "tråden" då'ra...Swedie skrev:långtrådare väger mycket
Swedie skrev:Jo, du är samma "ras" . Död åt kvinnosläktet.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|