Svammeldax!

Status
Ej öppen för fler svar.

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
Swedie skrev:
nja, hon sa "jag dejtar någon" för öh.. 3 månader sen. :p Skiter i henne.. finns bättre där ute :p haha

Sedär ja...då hittar du snart ett nytt charmobjekt!! :tungan

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
UrbanTiger skrev:
Fan vad sugen på glass man blir av att läsa inlägg i en sånn här tråd :tungan

Någon som provar nån ny sort i år ?
Mmmm, Gb har en ny strut. Tror den heter "king" Blå var pappret runt i alla fall.
God vaniljglass med ett centrum av chokladsås, jättesmaskig och helt ok storlek.

CalleE

C is for cookie
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6N -06 "Elaka getingen"
Henken skrev:
Hur snabbt går hon? :p

Precis min fråga min bäste herre!!

Swedie sa att man fick spamma här så vi kör på... Har inte gjort mycket idag, gick upp, åt lunch, tvättade humanoidframdrivna velocipeden, trampade ut i skogen med den...

Missade att ligga ute i solen, så det får jag göra imorgon...

Håller med Swedie om att söta tjejer är skumma i skallen, dejtar ingen? :kocko Ska ni nobba så var ärliga rätt i nyllet, säg som det är istället, för nog fan hade hon dejtat om det varit Beckham som frågat!

"Män behöver sex för att känna sig älskade, kvinnor behöver älska för att ha sex..."

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Syss skrev:
Ah, fan, hittade en bult och en skruv igår, var det de saknade delarna, kanske? Tyvärr kastade jag av med dem... :tomten
båda var nog faktiskt mina... Var det där du stod med transpondrarna? eller nä, måste vart ute på banan. Var det insekttoppar? Jag vet att jag tappade 2 st ute på banan nånstans. Dyra skruvar :rolleyes:

I min hjärna finns inga bultar, det är buntband och silvertejp som gäller. Racing vettu

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Swedie skrev:
rätt kul o bli kallad "grabben" av en tjej som nyss fyllt 18. :D Typiskt stockholmsk attityd.. :hihi

Rätt kul att du tror jag är född 1986 :7peta Vad skall jag kalla dig då? Förvirrade farbrorn? som inte kan sätta på en transponder rätt :rolleyes:

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
UrbanTiger skrev:
Typ TopHat fast modernare då ?

Något sådant men MYCKET större.
Som killen i kassan på shell sade "den där tar du dig hela vägen till lunch på" , klockan var strax efter 06:00.

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Tja, jag har lekt skrivlekar, coachat engelska teatergrupper, satt betyg, ätit smörgåstårta, druckit vin och lyssnat på tal, blivit chockad och hälsat på Sege på sjukhuset, kört hoj, posat på Donken och druckit kaffe. I den ordningen. Imorgon ska jag räkna ungar vid ett övergångställe. Man får vara glad för det lilla! :tummenupp

Pillis

Gick med
30 Apr 2003
Hoj
CalleE skrev:
Håller med Swedie om att söta tjejer är skumma i skallen, dejtar ingen? :kocko Ska ni nobba så var ärliga rätt i nyllet, säg som det är istället, för nog fan hade hon dejtat om det varit Beckham som frågat!

En liten fråga (utan att missförstås alltför mycket)
Varför ska tjejer vara ärliga när inte killar är det?? :(
Nu råkar jag ju vara en av de ärligaste tjejerna på jorden men jag vet ju att det finns lika många killar som är oärliga som det finns tjejer!

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Pillis skrev:
Nu råkar jag ju vara en av de ärligaste tjejerna på jorden men jag vet ju att det finns lika många killar som är oärliga som det finns tjejer!
Jag var ärlig mot tjejen i USA och det gjorde att jag åkte in i fängelse. Tack för den :finger

Pillis

Gick med
30 Apr 2003
Hoj
Swedie skrev:
Jag var ärlig mot tjejen i USA och det gjorde att jag åkte in i fängelse. Tack för den :finger

Det var väl inte mitt fel heller....jag säger bara att det inte BARA är tjejer som är oärliga!

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
Swedie skrev:
båda var nog faktiskt mina... Var det där du stod med transpondrarna? eller nä, måste vart ute på banan. Var det insekttoppar? Jag vet att jag tappade 2 st ute på banan nånstans. Dyra skruvar :rolleyes:

I min hjärna finns inga bultar, det är buntband och silvertejp som gäller. Racing vettu

Ah, tänkte inte på det! Hittade iofs en del silvertejp i bergskurvan också...?

Sen vet ju inte jag hur insekttoppar ser ut, men jag hittade ett par mutterliknande saker som låg så sött bredvid varandra där på banan... :tummenupp

CalleE

C is for cookie
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6N -06 "Elaka getingen"
Pillis skrev:

Precis! Alla kan vara lika illa som alla andra! Blir bäst så... :gnissla

För övrigt så är min pappa mycket starkare än din osv... :) :brinnerup

Man måste börja någonstans, jag är kille, dessutom nått så omodernt så att jag är heterosexuell, alltså kommer jag nog aldrig märka den oärligheten hos någon kille så jag blir känslomässigt involverad. Folköl och TV funkar liksom...

Jösses så sockersött det blev här då.

Att folk ska vara så osäkra på sig själva att de inte vågar lita på någon annan... Fast det är en HELT annan historia...

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
Bikerbitch skrev:
Rätt kul att du tror jag är född 1986 :7peta Vad skall jag kalla dig då? Förvirrade farbrorn? som inte kan sätta på en transponder rätt :rolleyes:

Hejja BB!!!! :Bugar

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
Syss skrev:
Ah, fan, hittade en bult och en skruv igår, var det de saknade delarna, kanske? Tyvärr kastade jag av med dem... :tomten

<Besservisser mode on>

En bult är tvärt emot vad många tror inte en skruv med sexkantskalle utan en bult är en skruv ihopskruvad med en mutter och en bricka mellan, ett bultförband.

Skruv+bricka+mutter=bult.
>besservissermode off<

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
CalleE skrev:
Precis! Alla kan vara lika illa som alla andra! Blir bäst så... :gnissla

Men orka. Ni tänker för mycket allihopa. Lev bara. Kör på ditt och funkar det inte ihop med någon annans så styr åt något annat håll. Simpelt!

Allex

Ny medlem
Gick med
5 Oct 2003
Hoj
sålde och ångrar!
Mja stog parkerad på gågata tillsammans med alla trampcyklar. kl 14 så ska jag iväg och köpa lite saker till MC:n, ser då att jag har fått en granne, YAMAHA, blir lite glad över att jag är inte ensam på gågatan längre och kör iväg, kommer en timme senare, YAMAN är borta... jag låser och går vidare till jobbet.
kl 19 ska man hem, låser upp sätter nyckeln i tändlåset och...vafan! en P-BOT ligger inrullat i styrkronan. Blir jävla deprimerad, går till en billist, köper hennes p-kvitto. Åker hem och tänker hur jag ska lösa det hela.
Träffar min polare, vi kör iväg till flygplatsen för att träna serpentin(han ska ta kort) Tar då fram boten för att läsa igenom den. :rofl :lol gissa vad som står där? YAMAHA MC med helt annan reg nr. inte rätt nånstans hahah fan va glad man blir, men endå lite sur för att jag köpte p-lappen från tjejbilisten. hehe dagens läxa för mig: läsa igenom lappen innan man gör ngt!
Men hur fan kunde jag få hans bot när han var redan borta, fattar inget... kanske var en annan YAMA efter första..men då borde ju jag oxå få bot..hmmmm

Alex.J

....
Gick med
28 Sep 2003
Hoj
Hojlös :(
Ja har varit slappt idag var i Malmö precis och fixat lite saker och sen var jag ute lite och skruvade innan. Men det är typ vad min dag har bestått av.

Har inte fått tillfälle att prova dessa smilisarna innan så jag provar dom nu:rullandeu :martialar :fart :trixie :katt :skitdator :tråkad :jisses :smasha

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection