Svampe Kör Slingerbulten! (Mattias har konkurens)

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Jag fortsätter med att slänga upp oförstörda Slingerbults repor.

Filmade lite mer idag med en ny chaffis. Svampe!!! Ansvarsfull familjefar som han är så slår han av rejält vid bebyggelsen på slutet. Det var dessutom väldigt mycket trafik idag mitt på dan (kråmpromar all over the place). Med tanke på det är det en väldigt respektabel tid.

För att besegra bulten ska man köra på sub 6:00 tider.

Själv landar jag på 6:30 utan föråkare kanske :3freak
Men målet e att jag ska besegra bulten soooon! :yoparty

http://the.yellow-b.us/RoLLER/Mattias_vs_Svampe.wmv

Last edited:

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Eeeeeeey... Vad vi behöver här är en head-to-head grudge match. Armbågar och andra farliga grejor.

Hulken_1

Ny hoj i garaget
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Ingen
Tjena RoLLER

Jag drog några svängar med bil idag (jaja jag letar hoj).
Normal körning ca 9 minuter.
Offensiv körning 7 minuter, men då hamnade jag bakom en Hayabusa och en bil och det är inte så lätt att passera med en 100 hk automatväxlad bil.

Jag måste skynda mig att köpa hoj nu för jag har sån abstinens.

Lycka till med RR-skolan och akta dig för kalhygget

Last edited:

svampe

Arlanda TT för Ezzo
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR600RR -08, GSX-R750 -00
Hulken_1 skrev:
Tjena RoLLER

Offensiv körning 7 minuter, men då hamnade jag bakom en Hayabusa och en bil och det är inte så lätt att passera med en 100 hk automatväxlad bil.

Den röda kombin?

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Hulken_1 skrev:
Tjena RoLLER

Okie.... jag har faktiskt alltid undrat hur pass fort det går med bil egentligen! Skitkul att man har fått svar på det. Jag blev faktiskt omkörd av nån Volvo variant på bulten, och det kändes inte så kul :( En redig knäck på självförtroendet kan man säga! :brinnerup

pvcraketen

Ung å lovande...
Gick med
12 May 2003
Hoj
En liten svart
Roadrash, kedjor och påkar? Coolt. Åskådarplats i långa chikanen ska jag nog fixa. Lycka till tjejer.

303

Twin Wanker
Gick med
22 May 2003
Hoj
748R -02
RoLLER skrev:
Själv landar jag på 6:30 utan föråkare kanske :3freak
Men målet e att jag ska besegra bulten soooon! :yoparty

Körde inte du 5:40 nånting? Tyckte du skrev det i tråden som startade det hela.. ??

Tog lite tid på migsjälv idag för att kolla läget, dumma du ditt fel att man blir så barnslig :fatta!! Fast det är svårt när man måste starta tid på mobilen, lägga ner den i väskan och sedan köra iväg. Framme så stannar man öppnar väskan och kollar mobilen.. :3freak bulten förlorade med 16 sekunder :banana

303

Twin Wanker
Gick med
22 May 2003
Hoj
748R -02
Sett filmen nu, grym körning av svampe! Resterna från min fina powerslide fanns med de också 3:15 in i filmen :)

Helt rätt att slå av vid bebyggelsen! :tummenupp Jag gör likadant, kan tänka mig de boende inte gillar läget om man drar förbi i 150...

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
303 skrev:
Körde inte du 5:40 nånting? Tyckte du skrev det i tråden som startade det hela.. ??

Tog lite tid på migsjälv idag för att kolla läget, dumma du ditt fel att man blir så barnslig :fatta!! Fast det är svårt när man måste starta tid på mobilen, lägga ner den i väskan och sedan köra iväg. Framme så stannar man öppnar väskan och kollar mobilen.. :3freak bulten förlorade med 16 sekunder :banana

Du körde på 5:46 alltså ? Jag TRODDE jag körde på 5:58 men det va 6:10 visade det sig, med mattias som föråkare (det e lite lättare då). Idag körde jag på 6:20 - 6:30 nåt sånt.... Pinsamt. Bulten vann igen.... Men jag kämpar vidare.

Men drog du av tid för strulet med mobilen ? Allt det där tar säkert 20 sekunder totalt.... Om inte mer...? Man skulle ha en laptimer på hojjen som Kawasaki och Aprilia har :tummenupp

303

Twin Wanker
Gick med
22 May 2003
Hoj
748R -02
RoLLER skrev:
Men drog du av tid för strulet med mobilen ? Allt det där tar säkert 20 sekunder totalt.... Om inte mer...? Man skulle ha en laptimer på hojjen som Kawasaki och Aprilia har :tummenupp

Näe, det tog MAX 10sek.. midjeväska. :tummenupp Sen körde jag åt "fel" håll så det kanske inte gills ;)
Kanske borde montera dit min cykeldator igen.. å andra sidan vet jag inte om det är bra för hälsan :hihi

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
303 skrev:
Näe, det tog MAX 10sek.. midjeväska. :tummenupp Sen körde jag åt "fel" håll så det kanske inte gills ;)
Kanske borde montera dit min cykeldator igen.. å andra sidan vet jag inte om det är bra för hälsan :hihi

Okie.... Men var det 5:46 inkl strulet? Iofs så gills det inte om du kört åt "fel" håll ;) Man tävlar alltid från Rosenhill sidan till Sorunda avfarten.

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Hoj
KTM rc10
Mattias och Svampe var lika snabba fram till kalhygget iaf...
Bara en lite notering :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...