Heli skrev:Nja, men precis innan han kommit ikapp de. Den är som en halv tennisboll mitt i bästa spåret.
Hmmmm oki.... jag ska tänka på det och hålla utkik efter den!
Heli skrev:Nja, men precis innan han kommit ikapp de. Den är som en halv tennisboll mitt i bästa spåret.
Den bulan jag menade är precis där han kör om den första customåkaren ja..RoLLER skrev:Hmmmm är det där där Svampe kör om Custom hojjarna ???
OlleR6 skrev:Nog för att det KAN gå åt nån, men nån KOMMER bli av med körkortet om ni fortsätter skriva om det
(egentligen är jag bara avis att jag inte får åka detta vägstycke utan att åka 100mil E4 före //Killen som blir inspirerad av forumtrådar)
SENSEI skrev:Vilket torde bevisa att man kan köra "säkert, mjukt och ändå fort"
Sa ju mjukt utan att pressa. Får väll försöka pressa lite så får vi se vart man hamnar... Vid tillfälleMattias skrev:Fort? Var? 5,55 är s-a-k-t-a.
SENSEI skrev:Sa ju mjukt utan att pressa. Får väll försöka pressa lite så får vi se vart man hamnar... Vid tillfälle
Körde faktist med marginal. Och ingen trafik alls. Så det fanns inget som hindrade stoppade upp mig. Testade inte för att få någon rekordtid. Kollade mest för att se hur lång tid det tog med aktiv, säker, mjuk, körning utan fullgas på rakor mm.RoLLER skrev:Så.... lugna sig nu vetty! Du har redan vunnit över bulten.... var nöjd!
En annan e fortfarande torsk
SENSEI skrev:Provade löda på lite mer ikväll.. 5:38 Vilket jag är nöjd med.
Mawerick skrev:Skulle man kunna tänkas få guidad tur på bulten om man skulle snubbla upp till hufudstaden nån dag....helst kvinlig sådan skulle även funka med två "vildhjärnor" som mattias eller roller oxå
Mawerick skrev:hmmm e nog lite avis på er.....skulle oxå bli av med bulten-oskulden
finns juh dock en del vägar här nere i skåne där man kan avreagera sig ganska bra på..
"svampe" NICE....
Skulle man kunna tänkas få guidad tur på bulten om man skulle snubbla upp till hufudstaden nån dag....helst kvinlig sådan skulle även funka med två "vildhjärnor" som mattias eller roller oxå
Mattias skrev:Jag är allahs bitch.
Mattias skrev:Jag är allas bitch.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras