dom har väl förr gjort reklam att dom försäkrar lågrisk fordon, har mycket på dom då jag åker enklare skit, fick en skada på bilen och de satt inte fast nånstans, grymma och överlägset billigare än andra bolag, iaf på de man kan försäkra.
Tror inte det!
Dina däremot, dom har totalt överlägsna priset och riktigt bra service. Jämförde min octavia -10 nu mellan svedea bara för skojs skull. Skiljde drygt 2000:-. Dina, helförsäkring, låg självrisk, 3054:- om året. Svedea, samma kritierier, 5016:-.
Har även en hyundai i40 -13 diesel. Dina, helförskring, låg självrisk, 4300:-. Svedea, låg självrisk, 6500:-.
Dina är lika billiga när det kommer till hem och villaförsäkringar, jag vågar påstå att ingen annan aktör på marknaden matchar deras priser. Råkade ut för två missöden med octavian allt inom loppet av sex månaders mellanrum. Första missödet blev bärgning hem från ungern för två år sedan. Fixade flygbiljetter så att vi fick flyga hem, tömde hela spargrisen, förklarade detta för tjejen jag pratade med, dagen efter hade jag alla pengar för utläggen på kontot, kvittona kunde jag skicka in senare.
Ett halvår sedan rasar motorn på samma bil. Inga problem alls, dom var hur smidiga som helst att resonera med kring skadan. Deras bilskadereglerare ringde upp mig och var skittrevlig och vi diskuterade lite kring den bästa lösningen och han erbjöd mig antingen inlösen eller en fabriksny motor, jag valde en ny motor trots att jag kunde tjänat 4000:- på att lösa in den, motorn gick på totalt 74000:-. Ett tips är att kolla med dina, ett litet bolag som många kanske inte alls tänker på finns men för mig är dom överlägset billigast på precis allt och ja, även mina hojar har dom varit överlägset billigast på.