Det är upp till Admin.
Vad är "avsikten med och förväntningen" från Markus när han skriver att jag ska "avveckla mig själv"? Eller när han skriver att jag "försöker förstöra forumet"?
Själv håller han på med mobbning inte bara mot mig utan även några andra och har så gjort länge. Spydigheter. Och ett galet svart/vitt tänk. Det sistnämnda är givetvis upp till honom själv. Men spydigheterna kan han hålla sig borta ifrån. Vid ett tillfälle skrev jag att jag hatar honom. Och det kom efter en lång radda spydigheter från hans sida. Jag fick nog. Det finns regler för forumet och dom ska gälla ALLA. Som jag ser det är det lika mycket han som "försöker förstöra forumet" och som försöker/borde "avveckla sig själv".
Ta den här tråden som ett exempel. Där tar en moderator och multiciterar mig och gör en tråd om det..... Vad är SYFTET med det? Det enda jag konstaterade var att yttrandefriheten inte är oreglerad utan flera lagar står över yttrandefriheten. Och FN och dom flesta länder på planeten står bakom Lagen om hets mot folkgrupp etc + att jag definierade vad en "folkgrupp" är enligt lag. Marcus första inlägg i tråden....? Se bifogad bild. Han påstår att jag har en psykos i princip och det låter Mod ligga kvar på forumet utan påföljd också. VAD har jag gjort i tråden? Jag håller med om det nästan hela klotet tycker är rätt och vettigt......
Varför anmäla? För att jag har en psykos kanske? Det verkar vara det Marcus hävdar i alla fall och det är bara ETT (1) exempel......
Du är i en förvånansvärd avsaknad av distans för att, (liksom jag), vara 60-talist.
Markus? Mycket väsen för lite ull, som kärringen sa när hon rakade grisen. Kolla dock gärna in hur många intressanta, brännande diskussionstrådar som startats av… Markus. Samma trådar du själv gärna deltar i, inte sällan med en för många provocerande pkfierad vänstervinkel. Vilka trådar är det liv i och vem är det som lyckas hålla liv i dom?
Några beträder inte OT, andra forumdjur lever sina liv där och ytterligare några är lite här, lite där och lite överallt.
Den här tråden? Ulvhamne har förklarat varför han gjorde så och du är fri att nappa eller inte.
Om lite munhugg på ett obskyrt forum med en rätt tydlig jargong är mobbing förstår jag att du upplever dig mobbad, men hur kan du förminska meningsmotståndare på det sättet du gör men inte identifiera beteendet hos dig själv? Det är att förringa begreppet och jag är lite lagom nyfiken på hur de känner sig som fått ta del av dina skrapor och metoder. Med de erfarenheter jag har är det med viss tveksamhet jag svarar dig då jag anar vad reaktionen kan bli. Here goes, för mig är du mer av en mobbare än de du anklagar.
Efter 18 år här borde du nog ha kommit till klarhet om huruvida det här är rätt forum för dig, ”Hellboy”. Att genom kränkthet och angiveri/skvaller, som används av andra subkulturella grupper du brukar nämna, försöka påverka sporthoj tror jag få vill ha eller tänker acceptera. Kommer den farsoten in, förutom redan gjorda eftergifter,är jag rädd att det kommer inverka menligt på forumets, iaf OTs fortlevnad.