Fuck. Är ni så snabba?
Bäst jag tar med min varselväst.
Är man välkommen på Aprilia rs 125?
Jag utgår från Uppsala på lördag (imorgon) med två hojar i skåpet. Lite lång resa om man bara vill köra torsdag kanske...Jomenvisst! Läste o svara på Cliff Barnes PM innan jag läste här. Rekommendera dig Jåke då du ska köra från Uppsala men du kanske har fullt eller utgår från annan ort?
Jamenvisst! Vi är så snabba att vi kör om oss själva ibland.... Oftast på sidan och med bakhjulet först.Fuck. Är ni så snabba?
Bäst jag tar med min varselväst.
Vi är så snabba att vi kör om oss själva ibland.... Oftast på sidan och med bakhjulet först.
Finns det plats för en japansk konkurrentkopia? Lite spontant såhär i sista stund, som vanligt...
Topp! Kör f.n. på Power One Competition B 180/55 (alltså inte den rena gatversionen). Vad som helst duger nog t mig, det är knappt jag vill vara snabb...
Tack, men jag hoppar nog, kränga av och på, plus lite bök med att hitta till dig osv, det blir för mycket trassel. Mitt är inte sopslut än, och pallar nog en dag med högerkurvor i mitt tempo. Ett 20-minutersdäck för några hundringar i reserv är nog mer min melodi (utan avkrängning).Jag har en nytt POC B 180/55 i garaget, men monterat på fälg.. Du får kränga själva, i garaget eller i depån om du kommer tillbaka med fälgen sen. Jag hinner beställa nytt innan jag behöver det ändå.
Hör av dig om intressant..
Har funderat fram o tbx på att komma och köra men ser ut som att vädergudarna inte vill samma sak , kanske kan man ringa imorrn och kolla väder status och sen sätta sig på hojen o komma ner??
Uppehåll! Torr bana! Var är du??
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |