Nr:18
Snabbare än Don Queer
Jag vänder lite på frågeställningen. Tycker du att Falkenberg och Anderstorp ska acceptera detta löjeväckande beteende mot David, en av sportens talanger i Sverige?
Jag står fortfarande fast vid min åsikt att SVEMO borde få "lida" för sin extremt dåliga förmåga att se när dom gjort fel. Eftersom brevbomber inte är ok i Svedala så anser jag en massprotest vara jättebra, the french way! (I Frankrike hade dom parkerat lastbilar på alla infartsvägar till Anderstorp dagen för race så alla hade problem att komma dit, då hade det tagit 3 sekunder att ändra beslutet.)
Att man arrangerar tävlingar 2011 betyder väl inte att man måste tycka att Svemos beslut är rätt? Det betyder väl att man arrangerar tävlingar, inget annat? Man behöver inte tolka in en massa betydelser av en handling utan att det finns fog för det?
För min del är det OK att flytta alla race en månad, men jag tror inte riktigt att det är genomförbart såhär sent. Det betyder att om förarna väljer att bojkotta tävlingarna i maj slår det enbart mot klubbarna, och inte ett skit mot svemo. Då står vi kvar med samma fundering, är det rätt att spöa Olle om man är förbannad på Pelle? Jag anser att man ska spöa den man är förbannad på, ingen annan.