tocar
Vem orkar bry sig...
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Blade-08 Special Edition /helt ombyggd/ HRC-kit (1.delvis II), ny bakdel/grepp/rearsets/ quickshift, Digitalvarvräkn/växelindik/laptimer/ shiftlight(typ SBK)+Akraevolution, Dymag kolfiberfälgar. ÄR över 190 bhp.
Se till att veta vad du pratar om innan du kastar mer bränsle på brasan.
ARC har absolut inget med denna striden att göra. Ändå sitter flera här och argumenterar för en manifestation som kan kosta ARC en helvetes massa stålar. Varför ska ARC ta den smällen? Finns då rakt ingen anledning, oavsett vad man tycker om beslutet!
Ja, klubbarna ska jobba för sina medlemmar. Rätta mej om jag har fel, jag tror att David är medlem i LMS? Per Träff, som sitter i LMS styrelse, har hjälpt David med överklagan. Är detta inte att hjälpa sina medlemmar?
Den bojkott som det pratas om drabbar inte LMS, den drabbar, om den genomförs, Falkenbergs MK, ARC, och Knutstorp.
Du har en förmåga till översitteri och lägger gärna munkavel på folk, att de inte begriper vad de talar om/så här är det!! osv.., jag ser det inte som en god egenskap som representant för en klubb, en person som måste vara utåtriktad och lyhörd för kritik.
Bara att ta bort inlägget där jag insinuerade att man får passa sig för vad man säger (vilket drabbat flera), tyder på att du har väldigt lågt till tak vad gäller kritik. Går du dina egna intressen eller förarnas/forumets? Något måste ju göras mot toppstyrningen, annars dör Svensk RR, och en öppen debatt i ett demokratiskt land är det minsta man kan begära.
Förmodligen åker väl detta inlägg med
Då lägger jag upp det på Zatzy, då flera följer denna diskussion där.