aa eller jag vet inte, det va borta när jag köpte min_bamse_ skrev:2133040locket = den där lila plast saken som typ inte gör någon nytta?
men va brädd på att du typ inte kommer höra avgaserna längre... bara insugsljud...
aa eller jag vet inte, det va borta när jag köpte min_bamse_ skrev:2133040locket = den där lila plast saken som typ inte gör någon nytta?
MUST, fan va fet din e...Svenssson skrev:2213413Some new pics, med nya däcken på![]()
Jag körde 800 meter på bakhjulet stående på sadeln igår. Det va tufft as hellMr EmCom skrev:2214021MUST, fan va fet din e...vill oxo ha en tuff dt... :/
men va fan, köper nån motard när man blir 18 istället,, då äer nog lite lättare att lära sig dra på slangen.. lixon det känns som man har typ 1 sec på sig att hitta ballanspungten me en 2-t en typ 650 kan man ju fan axxa i en minute inna effekten dör... :banan...
eller hur svenson?(jävla snorunge)
du är sjuk...Svenssson skrev:2214778Jag körde 800 meter på bakhjulet stående på sadeln igår. Det va tufft as hell
![]()
Den går skitkasst med dom däcken. Småwobblar när man närmar sig 100. Jag rekomenderar dig inte till att köpa crossdäck om du ska köra på gata.Wargen skrev:2216328Hur är dt'n att köra fort med de däcken? Var köpte du däcken och vad fick du ge?
Beror på vad du har för däck i så fallSvenssson skrev:2216867Den går skitkasst med dom däcken. Småwobblar när man närmar sig 100. Jag rekomenderar dig inte till att köpa crossdäck om du ska köra på gata.
Fick ge 800 spänn för bägge, köpte dom via annons.
Svenssson skrev:2236690SATAN, hojen har skurit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kolven ser ut som piss. Halva kolvringen har gått av och en bit har lossnat från själva kolven. Lite repor i cyl. men det räcker antagligen med en honing. Hoppas bara jag slipper byta ramlagrena![]()
hur gick det för han?Bärgren skrev:2236889Men kolla väldigt noga att lagren är ok. Annars kan det gå som för Philsson.
GöttSvenssson skrev:2236690SATAN, hojen har skurit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kolven ser ut som piss. Halva kolvringen har gått av och en bit har lossnat från själva kolven. Lite repor i cyl. men det räcker antagligen med en honing. Hoppas bara jag slipper byta ramlagrena![]()
Hur gick de för han?Bärgren skrev:2236889Men kolla väldigt noga att lagren är ok. Annars kan det gå som för Philsson.
Ne, helt åt helvete alltihop. Jag ska övergå till enbart bilkörning nu tror jag. MC kostar för mycketLundgren skrev:2237182Gött![]()
Svenssson skrev:2236690SATAN, hojen har skurit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |