Tillämpar vi det här PISA-redovisnings-genidraget på hela samhället löser vi både kriminalitetsproblematiken, kommunernas dåliga finanser och arbetslöshetsstatistiken i ett trollslag!
View attachment 451695
Du var snabb med utpekning av de skyldiga. Det finns en svensk misstänkt med kurdiskt ursprung. Det finns att gräva i historien hur han blev svensk dock.
Och kurder kan inte komma från irak menar du?
Och nej jag är inte snabb att berätta det var en av mina muslimska arbetskolegor som kommer från afganistan via iran till fots liftandes o smygandes på lastbilar o tåg till sverige.
Denna mannen är one of kind vi jobbar o åker tillsammans till jobbet ibland har en fantastisk fru som har lagt av sig nikabben för i sverige har inte svenska kvinnor huvudduk o dom anser sig vara svenskar nu mera.
Säger dessa muslimer att det är åt helvete med svensk politik o att svenskar i allmänhet är dumma som inte fattar vad som håller på att ske i sverige.
Sedan är man inte typ rasist för minsta komentar. Du har inte påstått att jag är rasist..
Jag är bara så jäkla trött på sossar och alla andra politiker som sitter o velar att det är så synd om dessa Jävlar som skjuter o mördar.
Tillomed mina muslimska vänner tänker rösta på SD dom säger att det måste hända något fort nu innan det är försent.
Men det är väll fel av mej att skriva.detta med.
Mvh
Har en bekant som jobbar på Hall. Han säger att ca 85% av dom intagna har utländsk bakgrund!
politiker som sitter o velar
...och som vägrar inse att det idealistiska pk-spåret med halloumi som glidmedel och Romson & Greta som galjonsfigurer inte funkar utanför tullarna, iaf inte för pragmatiska män.
Förväntar mig inget annat av Bonnier och DI.
Det är väl i alla fall inte tråden för löjligt-privilegierade-boende-inom-tullarna-i-Stockholm?Är detta tråden för bittra Sverigedemokrater ?
Är detta tråden för bittra Sverigedemokrater ?
Är detta tråden för bittra Sverigedemokrater ?
Jag är inte Sverigedemokrat även om jag är kritisk till våra politiker.
Så du menar det kanske skulle kunna förklara varför socialdemokraterna är som de är och gör som de gör?Det fanns tillräckligt många bittra SDare för att bilda ett nytt parti häromåret, AFS. Även de som styrde när JÅ började tåga med partiet har uttryckt att de blivit en smula urvattnade.
För egen del ser jag dem som en avart på KD. Same shit, different name. Som vanligt så bör man dra öronen åt sig när någon valt att kalla sig "demokrat". Det brukar innefatta en egen tolkning av just demokrati.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|