ÄNTLIGENAnnie avgår.
ÄNTLIGENAnnie avgår.
Här kommer lite av förklaringen bakom den snabba avgången....Lööf's alltså
Citat:
I distriktet Ore norr om Rättvik vann SD 44,5 procent av rösterna i riksdagsvalet (och Centern 3,4).
En delförklaring heter Inge Östlund.
Han är en 64-årig byggare i snickarbyxor och mustasch bosatt i gamla bruksorten Furudal i Ore.
Inge Östlund föddes in i Centern men hoppade av inför valet 2018.
Nu är han mäkta populär sverigedemokrat.
– För mig var det väntat att det skulle gå åt helvete, säger Inge Östlund om sitt gamla parti.
– Det spårade ur med integrationspolitiken. Sen släppte man landsbygden.
slut Citat
Kan du inte bara svälja nederlaget?Någon sa att Samhall börjat med nyheter på nätet. Trodde inte på det men...
View attachment 476374
Och där kan man läsa vem som egentligen vann, härligt med oberoende media!
View attachment 476375
Åkesson utropar seger: "Nu påbörjas arbetet med att göra Sverige bra igen" » Samnytt
Samnytt - ocensurerade nyheter. Samnytt rapporterar om det som gammelmedia döljer.samnytt.se
Ingen aning men jag noterar att Skåne är underbart.Läste nånstans att för folk på landsbygden är MP största skräcken och efter som C anslöt till det laget så blev det tack så mkt hejdå C. Det är troligtvis ännu en delförklaring
Förstår att du inte gillar oberoende media. Endast statlig media är bra. Kör svt också nakenhoj med kåpor?Någon sa att Samhall börjat med nyheter på nätet. Trodde inte på det men...
View attachment 476374
Och där kan man läsa vem som egentligen vann, härligt med oberoende media!
View attachment 476375
Åkesson utropar seger: "Nu påbörjas arbetet med att göra Sverige bra igen" » Samnytt
Samnytt - ocensurerade nyheter. Samnytt rapporterar om det som gammelmedia döljer.samnytt.se
Det är ju länge sedan jag la ut texten från msb där dom starkt rekommenderade hushåll med någon typ av elvärme att skaffa elverk.Som ett brev på posten:
MSB varnar för stora risker med vinterns elbrist: ”Dålig beredskap”
Elkrisen i Europa växer och påverkar Sverige, hittills i form av skenande priser. Men risken har ökat för att elen i kortare perioder måste kopplas bort i vinter – något som enligt MSB kan få allvarliga konsekvenser. – För personer som har livsuppehållande maskiner eller hemsjukvård är det...www.svt.se
INGEN ville prata elransonering innan valet, nu är valet över och miljökomunisterna utsparkade i kylan, nu kommer skarpa uppmaningar om att vi måste spara på el.
Det har miljökomunisterna sett till geom sin skapade energikris.
Har någon sett om dom har börjat schakta för nya reaktorer vid ringhals än?
Det är bråttom nu, vi kanske kan spara i vinter, men vi vill inte spara fler vintrar än nödvändigt..
Det festas friskt även i Eskilstuna, där någon sköt den 24 saluten igår eftermiddag.Har det varit fest i Husby i dag?
Det är ju länge sedan jag la ut texten från msb där dom starkt rekommenderade hushåll med någon typ av elvärme att skaffa elverk.
Nu skojar du lite med att missförstå. Om man är, eller vill verka, välj själv, seriös borde det vara någon som kollar detta. Inte kalla det något som går att tolka på annat vis som Svenska nyheter t.ex. https://www.svtplay.se/svenska-nyheter utan något som inte kan missförstås på detta sätt. Och inte bara vara för de som är med utan även något meningsmotståndare vill läsa. Nu gissar jag att eftersom de särskriver så kommer inte Samhall upp och då finns det inte som eventuellt problem.Kan du inte bara svälja nederlaget?
I Lönneberga har (mp) mindre än 1 % av de röstande. Emil's spår finns kvar 2022 !Ingen aning men jag noterar att Skåne är underbart.
Det här måste ju varit Centern -land sedan alltid?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|