Sverige idag..

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Japp, om man dååådar många otrogna får man 72 oskulder i himlen...
Eller var det vindruvor man fick? (dom diskuterar hur boken ska tolkas)

Det dom inte vet är att dom 72 oskulderna är finniga fortnite spelare av hankön som har bott i mammas källare.

Jag har alltid undrat hur det ska kunna finnas oskulder till alla i evigheten men det där förklarar ju allt.

Och utvecklar man tanken ytterligare ett steg så inser man att det borde fungera lika bra med 72 getter.

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Jag har alltid undrat hur det ska kunna finnas oskulder till alla i evigheten men det där förklarar ju allt.

Och utvecklar man tanken ytterligare ett steg så inser man att det borde fungera lika bra med 72 getter.
Muslimerna har snott myten om Särimer och översatt till 72 oskulder! ;)

sportbilsentusi

Obotlig bil/MC/klock och musik/HIFI-nörd
Gick med
14 Oct 2015
Hoj
Honda CB1000RA, LeoVince, decat -09
Islam utvecklades i samma riktning, see exempelvis Iran m.fl innan revolutionen då skäggmurvlarna tog makten.
Ja, men det är ingen slump då skäggmurvlarna (de ledande personerna inom Islam) INTE hade bytt inriktning. De du kallar skäggmurvlarna har alltid vart bokstavstrogna och nu fick de chansen att ta makten.
Så enl min syn, har INTE Islam utvecklades i samma riktning, utan det var landet som blev modernare.
Sedan kom revolutionen och med skäggmurvlarna vid makten = PANG. Landet tillbaks 1000-tals år i utveckling.
Djup tragik.

BrooklynS

Buy quality, cry once
Gick med
26 Mar 2014
Hoj
Bara fräna hojar
Ja, men det är ingen slump då skäggmurvlarna (de ledande personerna inom Islam) INTE hade bytt inriktning. De du kallar skäggmurvlarna har alltid vart bokstavstrogna och nu fick de chansen att ta makten.
Så enl min syn, har INTE Islam utvecklades i samma riktning, utan det var landet som blev modernare.
Sedan kom revolutionen och med skäggmurvlarna vid makten = PANG. Landet tillbaks 1000-tals år i utveckling.
Djup tragik.

Ja, ge katolska kyrkan absolut makt igen och se vad som händer…

Någon skrev att det är sekulariseringen som ger utveckling samhället, det stämmer nog och i kombination med upplysning (som är roten till sekularisering).

Vilken religions prästerskap som styr som despoter spelar ingen roll, religionen i sig är oväsentlig. Eritrea är inte ett bättre samhälle än Malaysia.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Hur gick det för dom is krigarna som blev uppätna/dödade av vildsvin i Afghanistan.. Vad hände?

Vet inte, jag har haft som förslag att muslimer som begår terrorattacker borde begravas på ohelig jord tillsammans med svinkadaver, och med arslet mot mecka.
Det borde minska incitamenten ganska avsevärt.

Last edited:

sportbilsentusi

Gick med
14 Oct 2015
Hoj
Ja, ge katolska kyrkan absolut makt igen och se vad som händer…

Någon skrev att det är sekulariseringen som ger utveckling samhället, det stämmer nog och i kombination med upplysning (som är roten till sekularisering).

Vilken religions prästerskap som styr som despoter spelar ingen roll, religionen i sig är oväsentlig. Eritrea är inte ett bättre samhälle än Malaysia.
Katolska kyrkan skulle vara som en västanvind i jämförelse, möjligen undantaget om man var liten pojke...

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jag har alltid undrar hur det ska kunna finnas oskulder till alla i evigheten men det där förklarar ju allt.

Inte ens jag tycker det är så många terrorister att det skulle gå mer än en per 72st 9-åringar eller vad nu löftet består av, Pride-discot förstör kanske upplägget förvisso, misstänkt nära Södermalm-moskén var det också.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Inte ens jag tycker det är så många terrorister att det skulle gå mer än en per 72st 9-åringar eller vad nu löftet består av, Pride-discot förstör kanske upplägget förvisso, misstänkt nära Södermalm-moskén var det också.

Hur många sexuella övergrepp rapporterades vid årets PRIDE?

Var det fler än efter en lokalderby med vuxna pojkar som leker boll?

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Läs Gammla testamentet,, där uppmanas rakt av till insest genom att dricka sin far berusad o ligga med honom och att föda sin far en son?

Tro inte att bibeln är bättre det är i princip samma bok som koranen.
Jo, så jag läste om Jakob och Leas dotter Dinah, 1 Mosebok 34 om synen på och konsekvenserna av
våldtäkt. Läsvärt. Mustig berättelse.

Edit;

Länk.

Last edited:

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Råkade se detta på morgonen

moddlaren

Avliden medlem
Gick med
13 Dec 2016
Hoj
YZF1000R
Jo, så jag läste om Jakob och Leas dotter Dinah, 1 Mosebok om synen på och konsekvenserna av
våldtäkt. Läsvärt. Mustig berättelse.

Edit;

Länk.

Japp bibeln är en väldigt rå bok, knappast mycket kärlek utan mera oförrätter.

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Japp bibeln är en väldigt rå bok, knappast mycket kärlek utan mera oförrätter.
Promotar inte våldtäkt iaf. En förövare kan inte godtyckligt flytta skuld till offret pga skruvad hierarki, som i en annan abrahamitisk religion. Sen erbjuds det såväl nåd som förlåtelse för den som uppriktigt ångrar sina fel och tar ansvar för dem, så nog finns det positiva skillnader.

Inte så konstigt att bibelns uppfattning om rätt och fel fick ligga till grund för vår lagstiftning, innan den blev twistad i sin tillämpning till fördel för förövaren.

Var kommer inspirationen till det förfarandet från?

sportbilsentusi

Gick med
14 Oct 2015
Hoj
Och godhetsknarkande.
”Är vi bara liiiiite bättre än alla andra länder på område XXXX så är vi jättebra, o då slipper vi tänka på hur kassa vi är på allt annat …”

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år