Comeback
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 25 Jul 2010
- Hoj
- Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Själv såg jag det komma av några skälExakt överallt dit det flyttar muslimer blir det så här polariserat och nya främmande konflikter uppstår. Helt uppenbart för alla som kan tänka själv, så står sjuklövern och ojar sig om att de inte såg det komma.
Hur kommer det sig tror ni att vissa såg det komma, allmänt högre intelligens, mer verklighetsnära leverne, bildning, cynism?
1) De svenska utvandrarna i Vilhelm Mobergs böcker anpassar sig inte till indianerna i USA. Dom integreras inte i indianernas livsstil utan kör på som hemma i Småland.
2) När jag var i Iran 1977 umgicks jag med folk från den "svenska kolonien" i Tabriz. Dom levde som svenskar, ingen som helst anpassning till Iranskt liv.
Så varför ska folk från Mellanöstern och Afrika byta livsstil när dom kommer till Sverige när vi svenskar inte byter livsstil när vi bor i Iran ?
I helgen firades det kinesiska nyåret av kineser över hela jorden. Jag var hembjuden till en familj, mamma med kinesiska föräldrar och pappa med europeiska föräldrar.
Underbart god kinesisk mat ! Och kinesiska röda lyktor i taket.