Om du tycker det är så Kamratposten, vad ska man då säga om partiledningarna i (m) & (l) ?
View attachment 496920
Helt sjukt som jag ser det. En man som bytt till Juridiskt Kvinnligt kön, ska han byta om med tjejerna/damerna i badhuset eller ska "hon" fortsätta byta om hos killarna ?
Det här påminner om när "partiledningen" i (s) beslöt sig för att destabilisera norra Europa och ansöka om NATO medlemskap, locket på.
Som jag ser det begår (m) och (l) kollektivt självmord.
Hur ska deras väljare kunna ta dem på allvar efter det här. Har lite personlig betydelse för jag känner en en ung tjej som velat bli man och ångrat sig när hon blev myndig. Som tur va vägrade sjukvården börja operera om henne. På grund av att så många redan ångrat sig. När det var hennes tur.
Stödet för den nya könstillhörighetslagen är mycket svagt bland borgerliga väljare och politiker. Ändå driver partiledningarna på för att tvinga igenom den, utan att lyckas förklara varför.
www.gp.se
Sydsvenskan.se är den ledande nyhetstidningen i Skåne och Öresundsregionen
www.sydsvenskan.se
HD – Helsingborgs röst sedan 1867
www.hd.se
Förslaget om en ny könstillhörighetslag är förhastat och inte demokratiskt förankrat. I hopp om att skeptiska riksdagsledamöter ska stå emot partipiskan vill vi vara tydliga. Vi vill inte heller ha den här lagen, skriver 54 debattörer.
www.expressen.se