Sverige idag..

Heaven

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Oct 2023
Hoj
Snabb och naken, men oftast påklädd och behärskad
Ja det kan vara bra att sätta sig in i aktuella frågor om man tänker ha en åsikt om dem.
Det var ju det jag försökte göra genom att fråga. Men då vet jag - det handlade alltså inte om att försöka övertyga fler att rösta på SD utan enbart om att få ryggdunkningar från de som redan gör det.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Det var ju det jag försökte göra genom att fråga. Men då vet jag - det handlade alltså inte om att försöka övertyga fler att rösta på SD utan enbart om att få ryggdunkningar från de som redan gör det.
Beskriv hur du försökte söka information om ärendet, jag har inte sett det alls.
Sedan undrar jag varför du drar in SD?
 

Heaven

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Oct 2023
Hoj
Snabb och naken, men oftast påklädd och behärskad
Beskriv hur du försökte söka information om ärendet, jag har inte sett det alls.
Sedan undrar jag varför du drar in SD?
Sorry, du nämnde inte SD, tog bara upp att om två år är det val. Hur skulle jag kunna få för mig något så befängt som att du skulle vara SD-anhängare. En sökning visar snarare att det parti du oftast nämner är Folkpartiet. Folkpartiet är väl närmast att betrakta som trafiksäkerhetens ädlaste ryttare, så då blev allt plötsligt begripligt. Kan bara förbehållslöst be om ursäkt för detta fatala misstag, herr Folkpartist. :bow
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Sorry, du nämnde inte SD, tog bara upp att om två år är det val. Hur skulle jag kunna få för mig något så befängt som att du skulle vara SD-anhängare. En sökning visar snarare att det parti du oftast nämner är Folkpartiet. Folkpartiet är väl närmast att betrakta som trafiksäkerhetens ädlaste ryttare, så då blev allt plötsligt begripligt. Kan bara förbehållslöst be om ursäkt för detta fatala misstag, herr Folkpartist. :bow
Går lika bra att kryssa in Kärrholm eller Hanif alt Sonesson igen. Allt handlar inte om SD bara för att du är xenofob. 😚🥹
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
1000035659.jpg

Köpte grabben en prenumeration på SvD Junior, känns som den gav upphov till fler frågor än svar.

"Sverige har aldrig varit tryggare"
 

Heaven

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Oct 2023
Hoj
Snabb och naken, men oftast påklädd och behärskad
Går lika bra att kryssa in Kärrholm eller Hanif alt Sonesson igen. Allt handlar inte om SD bara för att du är xenofob. 😚🥹
Om jag mot förmodan någon gång skulle bli xenofob så är det troligen mot just folkpartister. Tyvärr finns inte det partiet kvar, så vi kommer aldrig få veta.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Man kan nog på goda grunder argumentera för att inte heller efterföljaren finns kvar.
De är ett dilemma då de kan sänka regeringen. Det bästa för alla, förutom folkpartiets tjänstemän, vore om de i god tid kunde lägga ner partiet alt inte ställa upp i riksdagsvalet åtminstone.
 

Heaven

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Oct 2023
Hoj
Snabb och naken, men oftast påklädd och behärskad
De är ett dilemma då de kan sänka regeringen. Det bästa för alla, förutom folkpartiets tjänstemän, vore om de i god tid kunde lägga ner partiet alt inte ställa upp i riksdagsvalet åtminstone.
Det finurliga med Folkpartiet är att de inte behöver några väljare. Partiet går snarare ut på att få bekräftelse från andra partiers väljare, genom att i efterhand hävda att alla samhällsförändringar som uppfattas som positiva av människor i själva verket ursprungligen varit folkpartistiska förslag. Omöjligt att faktakolla eftersom det inte finns några folkpartister, men som mytologi betraktat ändå intressant.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Det finurliga med Folkpartiet är att de inte behöver några väljare. Partiet går snarare ut på att få bekräftelse från andra partiers väljare, genom att i efterhand hävda att alla samhällsförändringar som uppfattas som positiva av människor i själva verket ursprungligen varit folkpartistiska förslag. Omöjligt att faktakolla eftersom det inte finns några folkpartister, men som mytologi betraktat ändå intressant.
Helt korrekt! 👍🏻🙂
 

Heaven

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Oct 2023
Hoj
Snabb och naken, men oftast påklädd och behärskad
Säg inget till sossarna bara. Efter att de tappat alla sina lott-prenumeranter kunde det varit det ultimata sättet att få sossigheten att leva för evigt - reinkarnerad som ett virus.
 

CBR1

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Feb 2015
Ort
Här eller där
Hoj
aprilia
Nu när vi ändå pratar språk måste jag klaga på att varenda jävel säger "liksom" i varenda jävla mening!

Ett menlöst utfyllnadsord för sinnesslöa.
Lyssnade på "Godmorgon världen" under den gångna natten där programledaren hade en från Aftonbladet och en från Expressen som gäster för att tycka till i olika frågor.
Kärringen batra kom på tal och den kvinnliga representanten från en av blaskorna svarade på en fråga och hade inte mindre än 12 st "liksom" i svaret.
Det framkom även att kärringen batra nu ska behålla sin lön på cirka 124000 i månaden UNDER FEM ÅR när aset flyttas till elefantkyrkogården.
Fy helvete !
 

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Ort
Örsundsbro
Hoj
Honda CBR1000F, Suzuki DR650, Yamaha MT09 avverkat: olika
Stämmer uppgifterna att Åkessons kompis på bröllopet varit med i Bandidos och Satudarah? Nu ska man förstås inte dömas för sitt umgänge utan för sina handlingar, men jag vill minnas att SD uttryckt att umgänge med gängkriminella ska kunna leda till utvisning. Ska Blekinge returneras till Danmark, inklusive JÅ?
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Stämmer uppgifterna att Åkessons kompis på bröllopet varit med i Bandidos och Satudarah? Nu ska man förstås inte dömas för sitt umgänge utan för sina handlingar, men jag vill minnas att SD uttryckt att umgänge med gängkriminella ska kunna leda till utvisning. Ska Blekinge returneras till Danmark, inklusive JÅ?

@Markus :7peta






Jag har iofs hört Åkesson på radion nyss men jag inväntar Markus.
 

Heaven

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Oct 2023
Hoj
Snabb och naken, men oftast påklädd och behärskad
Stämmer uppgifterna att Åkessons kompis på bröllopet varit med i Bandidos och Satudarah? Nu ska man förstås inte dömas för sitt umgänge utan för sina handlingar, men jag vill minnas att SD uttryckt att umgänge med gängkriminella ska kunna leda till utvisning. Ska Blekinge returneras till Danmark, inklusive JÅ?
Hade iofs kunnat vara en elegant lösning på div. olika samhällsproblem. Skåne och Blekinge får annekteras av Danmark, Västsverige går i union med Norge och Stockholmregionen ställs under finskt överförmyndarskap.
 

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Ort
Örsundsbro
Hoj
Honda CBR1000F, Suzuki DR650, Yamaha MT09 avverkat: olika
Frågan är redan avhandlad i en annan tråd, getting old? 😴
Inte tycker jag den verkar helt utredd. Vilken klubb var Hedarv med i 2018? Bandidos?
Det är inte rimligt någonstans att en så nära vän till Åkesson med medlemskap i den sortens föreningar har gått under radarn hos Åkesson. Även jag reagerar på loggorna från några av klubbarna i landet.
Det är det där med dubbelmoral som gör det intressant.
 

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Ort
Borlänge
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Inte tycker jag den verkar helt utredd. Vilken klubb var Hedarv med i 2018? Bandidos?
Det är inte rimligt någonstans att en så nära vän till Åkesson med medlemskap i den sortens föreningar har gått under radarn hos Åkesson. Även jag reagerar på loggorna från några av klubbarna i landet.
Det är det där med dubbelmoral som gör det intressant.
Satudarah upplöstes och blev sedan Comanches MC.
Det är där Hedarv är president.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Inte tycker jag den verkar helt utredd. Vilken klubb var Hedarv med i 2018? Bandidos?
Det är inte rimligt någonstans att en så nära vän till Åkesson med medlemskap i den sortens föreningar har gått under radarn hos Åkesson. Även jag reagerar på loggorna från några av klubbarna i landet.
Det är det där med dubbelmoral som gör det intressant.
För min del är frågan utredd, jag tycker den är katastrof, kommer inte försvara eller förklara.

Såg att JÅ skrivit ett långt inlägg på X samt var på Ekot i morse.

Så klart blir det stor trumma när Tidö är inblandade.
 
Nyheter
Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Aki Ajo ny chef för Red Bull KTM Factory Racing MotoGP team

Screenshot KTM förstärke...

Helt ny Yamaha R3

Inför kommande år lanserar ...

KTM kommer med automatlåda

KTM lanserar sin nya halvau...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Screenshot Europeiska in...

Top