Sverige idag..

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Så snart någon vill förändra eller förbättra något så kommer det någon rättshaverist som lever på offentliga pengar och saboterar.

Försäkringskassan försöker stävja fusk, aktivistmedia och liberaler från hela världen skyndar till för att sabotera.

1000038957.jpg

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Det vore ju lite ironiskt att skapa en ny kontrollmyndighet för att minska slöseri när vi redan har en sådan.

Något borde Sverige dra ner på antalet myndigheter. Vi har ju flera hundra med ganska mycket överlapp.
Men vad ska alla värdelösa, kopiöst odugliga jävla kräk med rätt partibok jobba med då hade du tänkt?

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Men vad ska alla värdelösa, kopiöst odugliga jävla kräk med rätt partibok jobba med då hade du tänkt?
Vi kan alltid inrätta ett arbetsläger bredvid ett myggträsk nånstans där de kan tillverka trätofflor och ivarhyllor för tre mål mat om dagen?

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Inte ett ord om Kambodja.
Dock om andra missgärningar som krav på dagis tex.
Sällan man blir glad när någon dör men lättnad får man väl känna?
View attachment 507026
Då sörjer jag istället Lars W som var vice ordförande i försvarsutskottet. Han dog för ett par dagar sedan under tjänsteresa i Kanada i samband med NATO-arbete. En mycket trevlig och kunnig man som jag hade förmånen att få prata med tidigare i år på speciell rundvandring i Riksdagen (en kamrat var släkt med honom och hade ordnat).

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Bra på svtplay.se

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Hörde senaste grejen om statens wokepamflett nu, till och med Sveriges Radio har reagerat. Först var det ju att bara haitiska kvinnor och japanska barn i rullstol figurerar i den, pinsamt nog.
Sedan har Ukraina skrattat åt Södermalmidén att bajsa i plastpåsar och ta med till kommunen.
Senast nu, håll i er och lyssna på P1 ca 0740 i morse, är att man skall säkra landets livsmedelsproduktion genom att odla örter på fönsterbrädan.

😐

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Hörde senaste grejen om statens wokepamflett nu, till och med Sveriges Radio har reagerat. Först var det ju att bara haitiska kvinnor och japanska barn i rullstol figurerar i den, pinsamt nog.
Sedan har Ukraina skrattat åt Södermalmidén att bajsa i plastpåsar och ta med till kommunen.
Senast nu, håll i er och lyssna på P1 ca 0740 i morse, är att man skall säkra landets livsmedelsproduktion genom att odla örter på fönsterbrädan.

😐
Odla örter på fönsterbrädan, det är väl sen gammalt lika med att framställa växtlighet man blir kul eller avslappnad av!

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Du fattar ju graden av naivitet när detta är de som bestämmer.

Så går det när folkpartiet får vara med.
Apropå FP/L så kolla ett uttalande från den lokala FP/L ledningen, www.marsta.nu , det var väl Lperhsson som senast uttryckte att det skulle tas i mer med hårdhandskarna mot illegala kriminella.....

Embargo

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2014
Hoj
Flertal gamla häckar
Du fattar ju graden av naivitet när detta är de som bestämmer.

Så går det när folkpartiet får vara med.
De kan ju inte skriva sanningen. För att citera min kanske inte helt indoktrinerade löjtnant från lumpen:
"Om det blir krig? Ni gör som ni vill, men jag kommer att vara i Australien. Jag har en bokning dit som jag bokar om löpande."

Dvs en pamflett som säger "Om kriget kommer så blir du plundrad av närmsta klan. Har du tur så har de ihjäl dig, annars blir det jobbigt för dig.".

Nyheter
Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC

Triumph Motorcycles har pre...

Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!

I förra veckan presenterade...

Var tionde bilist lever inte upp till synkraven

Över 600 000* bilister i Sv...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Aprilia Tuono 457