Thundercat
Ringmärkt
Tjoffe skrev:WORD mofo
Hur är det i world cup, är alla NHL proffs med då?
Tjoffe skrev:WORD mofo
Tjoffe skrev:Va inte riktigt så jag menade men ta det som du vill, men fakta kvarstår det e ju inte direkt bästa lagen som varje land kan frambringa som spelar i VM..
Thundercat skrev:aha, jag som trodde att vi diskuterade bronsmatchen i Göteborgs vm:et....
Thundercat skrev:Hur är det i world cup, är alla NHL proffs med då?
Lokke skrev:Jomen nu ska vi inte börja haka upp oss på sånt som varit...
Mcbrud skrev:vem bryr sig? Hockey är bara en massa groteska gubbar med axelskydd och utan tänder som mäter hur korkade dom är genom att springa efter en platt plastbit på is.
Det ska vara bandy!!!!
Mcbrud skrev:vem bryr sig? Hockey är bara en massa groteska gubbar med axelskydd och utan tänder som mäter hur korkade dom är genom att springa efter en platt plastbit på is.
Det ska vara bandy!!!!
Det ska vara bandy!!!!
Det ska vara bandy!!!!
rougie skrev:Men vi har iallafall inte som regel att importera idrotts män eller kvinnor, och ännu mindre hylla dom som svenskar när det går bra och sen blir dom ryssar eller finnar på en gång det går dåligt.
rougie skrev:Finland vinner såklart. (Hoppas iallafall)
Och om dopandet, idioter hela bunten!
Men vi har iallafall inte som regel att importera idrotts män eller kvinnor, och ännu mindre hylla dom som svenskar när det går bra och sen blir dom ryssar eller finnar på en gång det går dåligt.
Gäller inte bara idrott, först var det grekerna från göteborg, sen vart dom svenskarna från göteborg när det gick bra!.
(Melodifestivalen).
Men hoppas det bli en bra match!
Just my 2 cents.
Finnen skrev:FINLAND så klart!!! Dom spöade ju Slovakien med 12-0....
KawaF3771 skrev:
Thundercat skrev:fakta??? du är väl insatt ser jag...
http://www.svt.se/texttv/454.html
skillnad på Slovakien och Slovenien...
Finnen skrev:Lika insatt som jag..
Men VI kommer o svenne pojkarna..
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |