Sverigedemokraterna.....

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
That's why.

Brorsbarnens avslutning blev ändrad från kyrka till skola. En mellan och en högstadieelev. Mamman hade tagit ledigt för att vara med på den yngres, men iom flytten ”fick inte föräldrarna plats”. De flesta var nöjda för det hade blivit så jobbigt annars pga vädret.

Well, det har regnat förr och folk har varit glada ändå.

För varje sak vi ger upp kommer de att vilja ta bort fler, wokeisterna.

zoda

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Sep 2014
Hoj
Ok
That's why.

Bra.
Svenska normer, traditioner, seder och bruk ska bort.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jag är fortfarande så arg för att en full David Lång grabbgarvade åt Ausländer Raus.

Så arg att jag hellre väljer detta, vilket är alternativet till grabbgarv.

Polizei

Nulli Secundus
Gick med
16 Jul 2010
Hoj
ktm 1290 advr 2020 ktm 1290 superduke
Jag är fortfarande så arg för att en full David Lång grabbgarvade åt Ausländer Raus.

Så arg att jag hellre väljer detta, vilket är alternativet till grabbgarv.

Fy fan:cry:, i detta fall är dödstraff inte nog, fanskapet ska plågas ihjäl

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Fy fan! Hemst att höra hennes desperation
Jag tycker de här brotten måste utredas på ett socialt och kulturellt plan och inte bara rättsligt. Samhället borde nu undersöka om mannens heder anses vara upprättad och hur hans klan ser på frågan. Att han döms för mord räcker inte, vi måste förstås ta in hur denna kultur fungerar och fatta våra beslut om migration, integration och återvändande baserat på lärdomarna.

Det kommer behövas massdeportation eller massassimilering med tvång för att komma tillrätta med detta. Det senare lär inte fungera.

sportbilsentusi

Obotlig bil/MC/klock och musik/HIFI-nörd
Gick med
14 Oct 2015
Hoj
Honda CB1000RA, LeoVince, decat -09
Jag tycker de här brotten måste utredas på ett socialt och kulturellt plan och inte bara rättsligt. Samhället borde nu undersöka om mannens heder anses vara upprättad och hur hans klan ser på frågan. Att han döms för mord räcker inte, vi måste förstås ta in hur denna kultur fungerar och fatta våra beslut om migration, integration och återvändande baserat på lärdomarna.

Det kommer behövas massdeportation eller massassimilering med tvång för att komma tillrätta med detta. Det senare lär inte fungera.
Ja något behöver göras åt de underliggande faktorerna.
Ingen som rest runt i världen är förvånad över utvecklingen och dessa förstod redan för 15-20år sedan vad som skulle hända.
Katastrof!

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Ja något behöver göras åt de underliggande faktorerna.
Ingen som rest runt i världen är förvånad över utvecklingen och dessa förstod redan för 15-20år sedan vad som skulle hända.
Katastrof!
Precis hela svenska folket fick veta vad detta är i samband med morden på Fadime och Pela.

Jag vill se mer av tribunal. Mest av allt vill jag se massdeporteringar. Ut ut ut.

zoda

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Sep 2014
Hoj
Ok

Men assimilering verkar inte gå rent praktiskt i någon vidare bemärkelse. Vissa påstår också att assimilering inte är förenligt med en demokrati och det kan man ju tycka vad man vill om.

Jag ser det som att ens kultur bär man med sig vare sig man vill eller inte, man är den man är. Du ramlade och slog dig när du var liten, det är inget som går att ändra på nu. Det är liksom mer inneboende än att man bara kan ta av den kulturhatt man bär och välja en annan.
Så dels går det inte och dels VILL man (generellt) inte överge sin kultur även om det skulle kunna gå, det sista nog så viktigt att komma ihåg.
Du ska sluta vara svensk Markus. Känns inte helt bra i magen va?

Man kan naturligtvis ändra hur man beter sig, det är något annat, men den svenska kultur du bär på kommer du bära med dig även om du bosätter dig i Damaskus för resten av livet (och anpassar dig till deras leverne).

Last edited:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Trött jag blir på Jomshof, tror han att det blir fler eller färre SD-väljare av att han delar sina töntiga teckningar?

Heaven

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Oct 2023
Hoj
Snabb och naken, men oftast påklädd och behärskad
Trött jag blir på Jomshof, tror han att det blir fler eller färre SD-väljare av att han delar sina töntiga teckningar?
Det stjäl ju dessutom fokus från andra frågor när nu Jomshof skall ältas i media och av opposition. Sossarna var nog glada nu när deras lotteriskandal fick konkurrens om uppmärksamheten.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Det stjäl ju dessutom fokus från andra frågor när nu Jomshof skall ältas i media och av opposition. Sossarna var nog glada nu när deras lotteriskandal fick konkurrens om uppmärksamheten.
Ja, varför lade de inte sig till med arga tanten beteende och ältade om de där lotterna istället och fick AT i gungning?

Det här med att jag har rätt att kritisera islam, ja visst och det är bra men det är inte ditt jobb att dela teckningar. Skriv klart den där boken vi alla väntar på istället.

Karln är ju dessutom oerhört begåvad och kunnig, borde kunna höja nivån till över Kents.

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Ja, varför lade de inte sig till med arga tanten beteende och ältade om de där lotterna istället och fick AT i gungning?

Det här med att jag har rätt att kritisera islam, ja visst och det är bra men det är inte ditt jobb att dela teckningar. Skriv klart den där boken vi alla väntar på istället.

Karln är ju dessutom oerhört begåvad och kunnig, borde kunna höja nivån till över Kents.
Moteld och fokusförflyttning från sossarna, gissar jag.
”Jaha, nu är vår skrupelfria kassako lös igen. Var det 3-4 år sen sist?
Vad har vi i lager på våra hatobjekt för situationer som denna?”
Baudin, vilket sluddrande haveri. Intervjun var uppgjord. Tydligt.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Moteld och fokusförflyttning från sossarna, gissar jag.
”Jaha, nu är vår skrupelfria kassako lös igen. Var det 3-4 år sen sist?
Vad har vi i lager på våra hatobjekt för situationer som denna?”
Baudin, vilket sluddrande haveri. Intervjun var uppgjord. Tydligt.
Var kan man se mannen i gymnastikskor?
Men ja, pratar som en boxare på 70-talet. Uppenbarligen hjärnskadad.

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Var kan man se mannen i gymnastikskor?
Men ja, pratar som en boxare på 70-talet. Uppenbarligen hjärnskadad.

Det är när pressträffen avslutas efter en tredjedel av sändningen som journalisten föreslår att de omgrupperar. Sen kommer frågorna när det är 6-7 minuter kvar. Hon ställer lakoniskt samma (uppenbart överenskomna) frågor och han rapar upp samma svar med varierende grad av sludder samt grammatisk misshandel.

Ulf Hamréus hade behövt mer tid att fila på sin roll i det här hafsigt ihopkomna skådespeleriet.

Finns det någon som på allvar uppfattar detta som fri och oberoende PS, kritiskt granskande?

Löjligt.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Varför vara Sverigedemokrat?

För att de exakt alltid är på rätt sida av rätt och fel gränsen.

M kommer ut som antisemiter.

1000038613.jpg

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom