- Jerker -
Gudomlig sporthojare
Tänker inte ge mig in i den här diskussionen med tanke på moralnivån här på SH. Dock tycker jag att du har helt rätt i det du säger solhagaracing
Varför skrev du om du inte tänkte diskutera?
Tänker inte ge mig in i den här diskussionen med tanke på moralnivån här på SH. Dock tycker jag att du har helt rätt i det du säger solhagaracing
sej det till alla som gått ur skolan och inte får jobb..
Ditt argument om att invandrarna tar jobben för oss svenskar förstår jag mig inte på. Hur många känner du som har förlorat sitt jobb/potentiella jobb till en invandrare?
Invandrarna är redan diskriminerade på arbetsmarknaden tro det eller ej, de tar oftast de jobb som svenskar inte vill ha. Städare, stämpla biljetter i tunnelbanan osv.
Många av invandrarna skapar ju faktiskt arbetstillfällen när de öppnar sina caféer m.m. (jag vet åtskilliga caféer som ägs av ambitiösa invandrartjejer)
Jag är faktiskt lite rädd för att många går på SD's nya städade stil.
demokrati råder i detta land = är sd inröstat så är det väl då "svenskarnas" åsikt.
Enligt Demokratin har de ju också rätt att vara med och då borde de väll det..
Varför skrev du om du inte tänkte diskutera?
Men med tanke på att ca 65% av SH:arna använder tobak jämfört med 25% av männen i Sverige totalt är jag heller inte särskilt förvånad av SD's starka position på forumet.
Lyckligtvis finns det då kvar 96 % som fortfarande tror på demokratiska diverse lösningar än enlösningspartiet.
"Stoppa invandringen" är för SD vad 5-56 är för hemmamekanikern, ett universalmedel som löser allt.
jag antar att de allra flesta av de 65 procenten inte röker.
Hurdå menar du? Är alla snusare korkade?
.....tobaksbruk är mer än dubbelt så vanligt bland lågutbildade än bland högutbildade.....
På SH brukar 65% tobak jämfört med 25% av männen totalt...
.....På SH lägger nästan 25% sin röst på SD.....
"Stoppa invandringen" är för SD vad 5-56 är för hemmamekanikern, ett universalmedel som löser allt.
Ingen högre utbildning= dum?
Och då är vi där igen. Ingen högre utbildning= dum?
Kan ibland även tillhöra begåvningsreserven. Vilket gör då in ekvation felaktig
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |