Invandrare förskansar sej långt från Svenskar med så är det bara folkgrupper håller ihop för sej själva.Så är det i alla länder.
Invandrare förskansar sej långt från Svenskar med så är det bara folkgrupper håller ihop för sej själva.Så är det i alla länder.
Dra inte alla över en kam, det gör ingen nytta.
Lyssna på detta klipp istället.
[YOUTUBE-ID]HoKg5LSmSNQ&feature=player_embedded[/YOUTUBE-ID]
Nej, inte riktigt så.... Det är snarare så att invandrare i alla länder har en tendens att söka sig till sina landsmän men det handlar snarare om att vilja omge sig med folk som delar samma kultur och språk än att vilja separera sig från "urspungsbefolkningen".
.
Kent är en del av FIDIM (för Israel och demokrati i Mellanöstern), modern är judinna. Poängen var bara att det är högst ologiskt att någon med den bakgrunden skulle välja ett parti som förnekar förintelsen.
Får väl ta en kurs på KTH för att förstå adelns språk då.
http://www.youtube.com/watch?v=Yzt8ATqRqI0
OJag är utbildad både på juristlinjen på Stockholms Universitet och på industriella ekonomilinjen på KTH.
Den där killen har ju jag träffat ett par gånger. Fan är han politiker? Kan bekräfta att han är jude. Har för mig han hade en tvillingbror också.
Varför är alla så hysteriska över att SD ska sitta i riksdagen.
Det ondaste de kan hitta på där är att rösta med sossarna,
eller att rösta med moderaterna.
Precis.
SD är ett missnöjesparti, nu kommer dom andra partierna att tvingas ta tag i dom jobbiga frågorna och sedan har SD spelat ut sin roll.
Nästa val faller dom under spärren igen, om inte dom övriga partierna väljer att köra strutsmetoden i fyra år, då kan dom till och med bli starkare.
Men det hoppas jag att dom andra partierna har insett redan.
GuW som det ser ut nu tror jag du överskattar våra folkvaldas förmåga att tänka rationellt. Jag gissar på huvudet i sanden o SD på 8% om 4 år.
Hoppet står väl till att folkpartiet, som faktiskt har försökt, får dom andra att ta tag i det.
Annars blir det nog en period till med SD...
om inte dom övriga partierna väljer att köra strutsmetoden i fyra år
Flykting- och invandrarfrågorna har varit avgörande för de tidigare moderata och socialdemokratiska väljare som i årets val gick över till Sverigedemokraterna
Vilket scoop DN har fått till:
http://www.dn.se/nyheter/valet2010/invandringen-avgorande-for-byte-till-sd-1.1175366
Vad fan skulle det annars vara?
http://www.sydsvenskan.se/val2010/article1241721/Manga-tror-att-Sd-ar-ett-muslimskt-parti.htmlSydsvenskan skrev:Skånepartiet lockar muslimska röster i Malmö, trots att partiet vill förbjuda islam.
Vissa väljare som gillar Mona Sahlin (S) har missförstått Skånepartiets utskick med en teckning av S-ledaren iklädd muslimsk huvudduk.
Valfunktionärer i Malmö berättar även om ett annat vanligt misstag: folk som förväxlar Sverigedemokraternas och Socialdemokraternas valsedlar.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |