Sverigedemokraterna.....

berserken

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 May 2006
Hoj
GSX1400+Kawasakiz750ssssss
Invandrare förskansar sej långt från Svenskar med så är det bara folkgrupper håller ihop för sej själva.Så är det i alla länder.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Invandrare förskansar sej långt från Svenskar med så är det bara folkgrupper håller ihop för sej själva.Så är det i alla länder.

Nej, inte riktigt så.... Det är snarare så att invandrare i alla länder har en tendens att söka sig till sina landsmän men det handlar snarare om att vilja omge sig med folk som delar samma kultur och språk än att vilja separera sig från "urspungsbefolkningen".

berserken

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 May 2006
Hoj
GSX1400+Kawasakiz750ssssss
Nej, inte riktigt så.... Det är snarare så att invandrare i alla länder har en tendens att söka sig till sina landsmän men det handlar snarare om att vilja omge sig med folk som delar samma kultur och språk än att vilja separera sig från "urspungsbefolkningen".

Jo det har du rätt i.Men visst finns det personer som vill hålla sina barn borta från Svenskar pga dåligt inflytande mm

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
.
Kent är en del av FIDIM (för Israel och demokrati i Mellanöstern), modern är judinna. Poängen var bara att det är högst ologiskt att någon med den bakgrunden skulle välja ett parti som förnekar förintelsen.

Den där killen har ju jag träffat ett par gånger. Fan är han politiker? Kan bekräfta att han är jude. Har för mig han hade en tvillingbror också.

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Får väl ta en kurs på KTH för att förstå adelns språk då. :D

http://www.youtube.com/watch?v=Yzt8ATqRqI0

Eller så går du SFI, inga prov men full betalning. Se del 2 av din länk och få tips direkt från eleverna hur du lurar systemet. :tummenupp Riktigt skönt att se Bert tvåla till Westerberg en gång till också. Jäkla bra dokumentär, den hade jag missat. Janne J duckar inte för sanningen, det gillar jag.

[YOUTUBE-ID]n5vjVBdVVbI&feature=related[/YOUTUBE-ID]

j0hanna

Ny medlem
Gick med
7 Jul 2010
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -01
Den där killen har ju jag träffat ett par gånger. Fan är han politiker? Kan bekräfta att han är jude. Har för mig han hade en tvillingbror också.

Politiskt aktiv och precis invald i riksdagen, borde kunna ses som en politiker då? :p
Ja, det stämmer.

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Anonym
Varför är alla så hysteriska över att SD ska sitta i riksdagen.
Det ondaste de kan hitta på där är att rösta med sossarna,
eller att rösta med moderaterna.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Varför är alla så hysteriska över att SD ska sitta i riksdagen.
Det ondaste de kan hitta på där är att rösta med sossarna,
eller att rösta med moderaterna.

Precis.

SD är ett missnöjesparti, nu kommer dom andra partierna att tvingas ta tag i dom jobbiga frågorna och sedan har SD spelat ut sin roll.

Nästa val faller dom under spärren igen, om inte dom övriga partierna väljer att köra strutsmetoden i fyra år, då kan dom till och med bli starkare.

Men det hoppas jag att dom andra partierna har insett redan.

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
Precis.

SD är ett missnöjesparti, nu kommer dom andra partierna att tvingas ta tag i dom jobbiga frågorna och sedan har SD spelat ut sin roll.

Nästa val faller dom under spärren igen, om inte dom övriga partierna väljer att köra strutsmetoden i fyra år, då kan dom till och med bli starkare.

Men det hoppas jag att dom andra partierna har insett redan.

GuW som det ser ut nu tror jag du överskattar våra folkvaldas förmåga att tänka rationellt. Jag gissar på huvudet i sanden o SD på 8% om 4 år.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
GuW som det ser ut nu tror jag du överskattar våra folkvaldas förmåga att tänka rationellt. Jag gissar på huvudet i sanden o SD på 8% om 4 år.

Hoppet står väl till att folkpartiet, som faktiskt har försökt, får dom andra att ta tag i det.

Annars blir det nog en period till med SD...

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
Hoppet står väl till att folkpartiet, som faktiskt har försökt, får dom andra att ta tag i det.

Annars blir det nog en period till med SD...

Jo men om de stannar kvar efter detta mandatperiod så kommer de nog stanna där tillsvidare tyvärr

SpaceMoose

lyckligast!
Gick med
7 Aug 2007
Hoj
GSXR1000 K6
Sydsvenskan skrev:
Skånepartiet lockar muslimska röster i Malmö, trots att partiet vill förbjuda islam.

Vissa väljare som gillar Mona Sahlin (S) har missförstått Skånepartiets utskick med en teckning av S-ledaren iklädd muslimsk huvudduk.

Valfunktionärer i Malmö berättar även om ett annat vanligt misstag: folk som förväxlar Sverigedemokraternas och Socialdemokraternas valsedlar.
http://www.sydsvenskan.se/val2010/article1241721/Manga-tror-att-Sd-ar-ett-muslimskt-parti.html

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...