H4 skrev:2102817På vilket negativt sätt påverkar folk som jobbar svart oss? Då bortser vi från den obetalda skatten som är sjävklar.
Lugn skrev:2102895Är de samtidigt sjukskrivna eller erhåller A-kassa, så drabbar det såklart er som betalar skatt...
Lugn skrev:2102895drabbar det såklart er som betalar skatt...
Rikkard skrev:2103505WTF?
Er???
Betalar inte DU skatt?
Alm skrev:2103532Kollar vart han bor för närvarande. Tror det är det han menar.
H4 skrev:2102817På vilket negativt sätt påverkar folk som jobbar svart oss? Då bortser vi från den obetalda skatten som är sjävklar.
Rikkard skrev:2103556Ja men han måste ju ändå pröjsa skatt. Även om den är liten. Och tänk på alla illegala immigranter i USA som inte pröjsar.
Lugn skrev:2104290Får 4 loppor tillbaks från Göran i år och då jobbade jag inte en dag i Sverge förra året... Sug på den.
grr..zzr skrev:2103564.... jag jobbar med en man som aldrig jobbat vitt,han är snart 60 år nu,kan inte förklara hur arg jag blir när han har mage att klaga över vården och att inget fungerar....
Du jobbar alltså svart?grr..zzr skrev:2103564jag jobbar med en man som aldrig jobbat vitt
Markus skrev:2108902Tror inte det påverkar negativt ett dugg, snarare positivt - det underminerar viljan hos resten av befolkningen att göda detta system, och ju snarare systemet kollapsar - desto bättre.
Coola Ola skrev:2108923Nu är du inte allvarlig? Eller menar du att ingen ska betala skatt öht?
Coola Ola skrev:2108923Nu är du inte allvarlig? Eller menar du att ingen ska betala skatt öht?
Markus skrev:2108972Jo, de som vill betala kan väl få betala. För tillfället är de till och med i majoritet.
Eller visst ja, nuvarande styre är framröstat av bördan i samhället, resonemanget föll.
Coola Ola skrev:2108998Ja, precis. Vad ska vi med polis, brandkår och annat praktiskt till? Vi kan skapa små isolerade enklaver för de som har råd där de betalar allt själv och styr i enlighet med sin egen vilja. Nåt sånt?
Markus skrev:2108972Jo, de som vill betala kan väl få betala. För tillfället är de till och med i majoritet.
Eller visst ja, nuvarande styre är framröstat av bördan i samhället, resonemanget föll.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|