björn.e skrev:2326740Jorå ska rasta Elinor lite
björn
ta med dig en ounch/galon (eller nått) 76a...björn.e skrev:2326740Jorå ska rasta Elinor lite
björn
björn.e skrev:2326740Jorå ska rasta Elinor lite
björn
Bikerbitch skrev:2326783Min kolv ser ut som skit så jag vågar inte köra alls på tisdag. Det svider i hjärtat för jag behöver all träning jag kan få. Men det är inte värt om det nyper igen. Så jag blir depåbitch såvida ingen känner en stark vilja att låna ut sin hoj till mig
Fungerar hon bättre än din gamla hoj eller tänker hon också brinna?
R1Lillen skrev:2326791MEN DÅ KANSKE DU VILL HÅLLA FILMA LITE??
MEN TRÅKIGT ATT DU INTE SKA KÖRA..
Bikerbitch skrev:2326796Jo, jag plockar nog med filmkameran. Ska försöka få sambon på film så att han får se sig själv. Er andra också kanske, alltid skoj!
Vaför detta missbruk av capslock?R1Lillen skrev:2326800FÖRSTÅR DET.. MEN VI FÅR HOPPAS DU FÅR IORDNING PÅ DIN 250SP SÅ FORT SOM MÖJLIGT
Håller med helt vännen.Alx skrev:2326822Absolut ingenting kommer hända på tisdag! Ni ger fasen i att kracha! För gör ni det så släpper Kobbe och jag ut er en och en på banan och då får ni bara femminuterspass! Men enligt vissa så är ju alla pass som kobbe håller i ca 5 minuter...
Detta har varit en mycket märklig säsong på vår lilla bana. Så inget krachande, brinnande eller flygande på tisdag tack! I förebyggande syfte, inget badande heller med hojarna!
Tack på förhand!
Du glömde ambulans på din "lilla" listaLOTTAK skrev:2327057Håller med helt vännen.
Dom som sabbar sej får ta sej tillbaka för egen maskin så ska ni dumma er tänk på att packa följande när ni åker ut på banan: Absol, borste, släckare, släpkärra, bil, läkarväska......
Den står i depån så dom kan komma in och låna den och åka ut och hämta sej själva om dom kraschar illaÅsa skrev:2327117Du glömde ambulans på din "lilla" lista
LOTTAK skrev:2327123Den står i depån så dom kan komma in och låna den och åka ut och hämta sej själva om dom kraschar illa
R1Lillen skrev:2326745KAN DU VISA MIG LITE SPÅRVAL DÅ??
Fan jag ligger en burgare back då alltså?björn.e skrev:2327538Visst kan jag göra det, du får samma deal som alla andra, en burgare per pass
björn
björn.e skrev:2327538Visst kan jag göra det, du får samma deal som alla andra, en burgare per pass
björn
J.Andersson skrev:2327801Fan jag ligger en burgare back då alltså?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|