Sviesta 25/7..

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Min kolv ser ut som skit så jag vågar inte köra alls på tisdag. Det svider i hjärtat för jag behöver all träning jag kan få. Men det är inte värt om det nyper igen. Så jag blir depåbitch såvida ingen känner en stark vilja att låna ut sin hoj till mig :tuttar

björn.e skrev:
2326740 Jorå ska rasta Elinor lite :hihi
björn

Fungerar hon bättre än din gamla hoj eller tänker hon också brinna? :rolleyes:
Hoppsan, jag hamnade i rookie-forumet. Nåväl, jag är också rookie

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
Bikerbitch skrev:
2326783 Min kolv ser ut som skit så jag vågar inte köra alls på tisdag. Det svider i hjärtat för jag behöver all träning jag kan få. Men det är inte värt om det nyper igen. Så jag blir depåbitch såvida ingen känner en stark vilja att låna ut sin hoj till mig :tuttar

Fungerar hon bättre än din gamla hoj eller tänker hon också brinna? :rolleyes:

MEN DÅ KANSKE DU VILL HÅLLA FILMA LITE?? :tummenupp
MEN TRÅKIGT ATT DU INTE SKA KÖRA.. :huvet

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
R1Lillen skrev:
2326791 MEN DÅ KANSKE DU VILL HÅLLA FILMA LITE?? :tummenupp
MEN TRÅKIGT ATT DU INTE SKA KÖRA.. :huvet

Jo, jag plockar nog med filmkameran. Ska försöka få sambon på film så att han får se sig själv. Er andra också kanske, alltid skoj! :)

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
Bikerbitch skrev:
2326796 Jo, jag plockar nog med filmkameran. Ska försöka få sambon på film så att han får se sig själv. Er andra också kanske, alltid skoj! :)

FÖRSTÅR DET.. MEN VI FÅR HOPPAS DU FÅR IORDNING PÅ DIN 250SP SÅ FORT SOM MÖJLIGT :)

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Absolut ingenting kommer hända på tisdag! Ni ger fasen i att kracha! :fatta! För gör ni det så släpper Kobbe och jag ut er en och en på banan och då får ni bara femminuterspass! :4skrika Men enligt vissa så är ju alla pass som kobbe håller i ca 5 minuter... :hihi

Detta har varit en mycket märklig säsong på vår lilla bana. Så inget krachande, brinnande eller flygande på tisdag tack! I förebyggande syfte, inget badande heller med hojarna! :tungan

Tack på förhand!

LOTTAK

LEV LIVET, BÖRJA IDAG
Gick med
5 May 2004
Hoj
-
Alx skrev:
2326822 Absolut ingenting kommer hända på tisdag! Ni ger fasen i att kracha! :fatta! För gör ni det så släpper Kobbe och jag ut er en och en på banan och då får ni bara femminuterspass! :4skrika Men enligt vissa så är ju alla pass som kobbe håller i ca 5 minuter... :hihi

Detta har varit en mycket märklig säsong på vår lilla bana. Så inget krachande, brinnande eller flygande på tisdag tack! I förebyggande syfte, inget badande heller med hojarna! :tungan

Tack på förhand!
Håller med helt vännen.
Dom som sabbar sej får ta sej tillbaka för egen maskin så ska ni dumma er tänk på att packa följande när ni åker ut på banan: Absol, borste, släckare, släpkärra, bil, läkarväska......
Sen kan ni ju försöka lägga fina varv :D
Den absol och dom nya släckare jag beställt ska vi ha till årsrejset då det är en stor åtgång på detta då så se till att skaffa eget :hihi :rofl :7peta

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
LOTTAK skrev:
2327057 Håller med helt vännen.
Dom som sabbar sej får ta sej tillbaka för egen maskin så ska ni dumma er tänk på att packa följande när ni åker ut på banan: Absol, borste, släckare, släpkärra, bil, läkarväska...... :hihi :rofl :7peta
Du glömde ambulans på din "lilla" lista :hihi :)

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
LOTTAK skrev:
2327123 Den står i depån så dom kan komma in och låna den och åka ut och hämta sej själva om dom kraschar illa :hihi

Hahahaha! Så jäkla rätt! :tummenupp Det är så vi ska ha det på tisdag alltså! Jag antecknar och meddelar Kobbe att det nog inte är nån idé för han att ta med hojen. :3freak

Vi ses alla glada! :D

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
björn.e skrev:
2327538 Visst kan jag göra det, du får samma deal som alla andra, en burgare per pass :hihi

björn

det är taget.. burgare på max lr??
det bjuds på de efter 20 imorgon :tummenupp

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Ser inte ut att bli så mycket folk i morn, men Björn för din skull så gör vi tre grupper med en gång så är det klart! :tungan

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning