Sviesta 25/7..

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
R1Lillen skrev:
2328123 det är taget.. burgare på max lr??
det bjuds på de efter 20 imorgon :tummenupp

Det duger gott med dom som serveras av dom snälla damerna på banan, jag är billig. Jag kanske har glömt att skriva att jag kan dansa med :rolleyes:

björn

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Alx skrev:
2328255 Ser inte ut att bli så mycket folk i morn, men Björn för din skull så gör vi tre grupper med en gång så är det klart! :tungan

Nä, gör inte det. Björn hotar alltid med att han ska bli så arg. Jag vill se hur han ser ut då :hihi

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
YZF Yamaha R6
Finns inte ett jäkla styrlaget att få tag på i hela östergötland! Beviks har 1 iof!

Sverull klia sig i skallen när jag kom in. :4skrika

Bifogat

• jaa.JPG
    jaa.JPG
    62.4 KB · Visningar: 69

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Vet att två stolta TIBA representanter var på banan idag. GSXR111000000R och sur-valmers. Hur pinsamma var de? Rapport krävs snarast!

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
YZF Yamaha R6
Gustav O skrev:
2329663 Vet att två stolta TIBA representanter var på banan idag. GSXR111000000R och sur-valmers. Hur pinsamma var de? Rapport krävs snarast!
Kändes som de var lite vilsna bland alla LMS:are =]

Lasse A

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
-
Gustav O skrev:
2329663 Vet att två stolta TIBA representanter var på banan idag. GSXR111000000R och sur-valmers. Hur pinsamma var de? Rapport krävs snarast!

Risken finns att det var någon av dem som jag höll på att torpedera när "personen" la sig i idealspår direkt efter depåutfart i esset och jag kom på start och målrakan. Som tur är så åker man ju en långsam RGV250 så jag hann bromsa i tid. :)

RR_larsson

Äntligen på pallen:)
Gick med
18 Apr 2004
Hoj
KTM EXC 530 -10, R1 -07 race såld
Det var även nån som stannade till vänster efter bergskurvan mitt i spåret:3freak vit R1 tror jag det va

Duke0

Sporthojsnörd
Gick med
22 May 2003
Hoj
Ingen
RR_larsson skrev:
2329704 Det var även nån som stannade till vänster efter bergskurvan mitt i spåret:3freak vit R1 tror jag det va

Det var en av gästerna på vit GSXR1000 som fick soppatorsk..
han tyckte det var hemskt pinsamt

Duke0

Sporthojsnörd
Gick med
22 May 2003
Hoj
Ingen
ingen som såg om det blev ett klart visir kvar??

ingen som såg om det blev ett klart visir kvar??
Shoei lite slitet ...de är väl sjukt dyra förstår jag..

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
björn.e skrev:
2328260 Det duger gott med dom som serveras av dom snälla damerna på banan, jag är billig. Jag kanske har glömt att skriva att jag kan dansa med :rolleyes:

björn

glömde burgaren .. du får den nästa gång ja tränar blir den 15/8.. tackar för hjälpen idag.. det blir 2 burgare efter nästa träning ja kan komma på bara vi kör lite till då.. mvh johan :)

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Att GSXRRRRRRRRR var trevlig hade man ju förstått, han kom direkt fram till mig och frågade om det var G:ssons gamla hoj. Men att Valmers också skulle visa sig vara trevlig var ju en högoddsare från alla våra 2t vs 4t/Biaggi vs Hayden inlägg. Återigen får man lära sig att man inte ska döma folk efter forumet. :)

Att de var vilsna bevisas väl bäst av att de frågade om jag kunde visa dem spår. :lol

sandstream

Guest
Neutral skrev:
Att de var vilsna bevisas väl bäst av att de frågade om jag kunde visa dem spår. :lol
Inte så konstigt, du ser ju precis som jag jävligt snabb ut i depån :lol

Så Valmers fick soppatorsk, vilket "rookie-misstag" ;)

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Kan ju berätta att ZXR400 nu surrar runt under minuten på Sviestad. Blev till slut jämna 59or faktiskt. Som bäst 59.4. Vad sägs, 250 SP nästa år? :hihi

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
sandstream skrev:
2329799 Inte så konstigt, du ser ju precis som jag jävligt snabb ut i depån :lol

Så Valmers fick soppatorsk, vilket "rookie-misstag" ;)
Det slår aldrig fel, varje gång jag är i Stockholm så kommer folk fram och frågar mig, norrlänningen, om vägen till det ena och det andra. :lol Jag ser nog väldigt förtroendeingivande ut. :)

Jag gick själv ut första passet och bränslelampan började lysa nästan direkt men inte f-n tankade jag i pausen inte. Hjärnan hade smält i värmen och jag fick gå in efter första varvet på andra passet och tanka. :(

Dock blev det PB och flytt till snabba gruppen där alla körde om mig men det skiter jag i! En lyckans dag efter att nästan ha sålt hela skiten. Tänk vad lite surmulenhet och en chassiändring kan göra. :)

Last edited:
Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...