Sviesta 25/7..

Lasse A

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
-
GSXR1100R skrev:
2331576 Ooooops det var jag som klantade mig, tittade bakåt när jag rullade ut, fritt spår trodde jag, med så kom du i +330 km/h på rakan medans jag vinglade runt i esset, sorry my bad.

330+ med en RGV från -92! :banana
Jävlar vad den hojen går! :D

Jag var med från det att jag såg dig komma ut så jag fegade i ingången eftersom jag var osäker på om du skulle hålla ytterspår eller inte. ;)
Men det var kul att se ett nerlägg på så nära håll! :)

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
J.Andersson skrev:
2331593 BTW vi antar utmaningen! Ni får representera er generation så tar vi hand om våran...
Vaddå jävla er generation? GSXR1100R är hundra år äldre än jag.:mad:

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
valmers skrev:
2331719 Vaddå jävla er generation? GSXR1100R är hundra år äldre än jag.:mad:
Muahahaha grabbarna brevid sa att den där gamla gubben med nytt ställ och vit Gixxer tusen fick soppatorsk i bergskurvan, välkommen till medelåldern valmers.

Matulda

Tänker Själv
Gick med
28 Dec 2005
Hoj
En Pippigul 600.
Bikerbitch skrev:
2330552 Även Matulda var en mycket trevlig tös:yoparty
Kan bara säga Dito :tummenupp Jätteskoj att träffa en sån trevlig brud och få det bemötande jag fick av dej.. :Bugar Vi ses på en bana nära dej.. :banana

Lasse A

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
-
Dyker det upp några bilder från Mr fotograf som stod och fotade lite bredvid banan?
Är extremt egenkär och söker efter bilder från igår. :tungan

Lasse A

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
-
R1Lillen skrev:
2331875 ja å jag väntar på filmen..:4skrika

Blev lite knas när vi körde över filmen till datorn igår. Filmen körs över nu och det är snart klart sen har Jannica lite att göra en stund då hon inte har använt redigeringsprogrammet förut. Men håll ut. Film kommer! :banana

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
Depåbitchen skrev:
2331908 Blev lite knas när vi körde över filmen till datorn igår. Filmen körs över nu och det är snart klart sen har Jannica lite att göra en stund då hon inte har använt redigeringsprogrammet förut. Men håll ut. Film kommer! :banana

ok ja får hålla ut ..:4skrika

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Depåbitchen skrev:
2331908 Blev lite knas när vi körde över filmen till datorn igår. Filmen körs över nu och det är snart klart sen har Jannica lite att göra en stund då hon inte har använt redigeringsprogrammet förut. Men håll ut. Film kommer! :banana
Vi sitter uppe hela natten om det behövs :banana

frollo

Medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Yamha R1-08
Har vi sån tur att den kommer inatt ?Jag jobbar ju...Måste ju få natten gå lite snabbare:)

//mange

Depåbitchen skrev:

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
GSXR1100R skrev:
2331576 Vi körde iaf, vilka tider har du kommit ner på i blöjbyte nudå, Libro sägs vara snabbare än Pampers.
Libero är bättre enligt mig. Dubbelbyte av prematur bajsblöja och tvättnign under minuten numer, synd att det samma inte gäller på Sviestad.... :gnissla

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
frollo skrev:
2332314 Har vi sån tur att den kommer inatt ?Jag jobbar ju...Måste ju få natten gå lite snabbare:)
//mange

Nej, ledsen att göra dig/er besvikna. Jag får fortsätta redigera imorgon. Ska sova lite nu innan jobbet kallar. Men fan så skoj det är att titta på er när ni kör :yoparty
Det blev 1 h & 12 min inspelat, så det är lite att klippa i. Håll ut!

frollo

Medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Yamha R1-08
Du är förlåten:) Ojjj det var en lång film.Perfekt! Var det du som stod i bergkurvan och filmade..Eller du kanske stod på flera ställen ?

//Mange

Bikerbitch skrev:
2332493 Nej, ledsen att göra dig/er besvikna. Jag får fortsätta redigera imorgon. Ska sova lite nu innan jobbet kallar. Men fan så skoj det är att titta på er när ni kör :yoparty

Fjordmannen

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2005
Hoj
CBR600RR 05
Träningarna är ju veckans höjdpunkt. Körning samt alltid trevligt folk.
Denna träning hade laptimer införskaffats(Stefans) och äntligen skulle man få konkreta svar på hur långsam man är.
Larsson hade den de första passen och fick ju 56:eek:r:yoparty . Laptimern verkade kanon som visar så bra tider tänkte jag.
Laddad med redbull körde man iväg på min nr 11, nu jävlar. Gasade på, och fick lika mycket reaktion som på en gammal rd125. Kom till torparn där min hoj bara brölade som en slaktfärdig tjur:död
Blev omkörd till hö och vä som jag i och för sig brukar bli. Men det här var extremt. Till och med Swedie och Patrik Larsson körde om mig.
Höll full gas på rakan kom upp strax över 200, men lagom framme till nedlägg i bergskurvan löpte motorn amok och höll på att skicka ut mig i lecahavet.
Gick in i depån där Patriks kompis som är mc mek satte tänderna i den. Försökte med darrande händer hjälpa lite vilket slutade med att tanken föll ner på mitt huvud. Vacklade till som en klubbad säl. Jimmy påpekade att det blödde från mitt huvud. Jahaa.
JAG hade fäst upp den med silvertejp som ju ska va så bra.
Jimmy kunde inte hålla sig utan rackade ner på min tejpning.

Kvällen var inte förgäves i alla fall. Då jag helt plötsligt utan förvarning fick en glass från de trevliga grannarna.
Först trodde jag att de tänkte droga ner mig, vilket i och för sig skulle hjälpt till i misären.
Vilka var ni?

Nu är hojen förhoppningsvis redo då Nicklas(mc meken) efter mycket harvande hittade att det var överslag på nåt tändstift.

Ha de gott/Olle

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Fjordmannen skrev:
2332722 Kvällen var inte förgäves i alla fall. Då jag helt plötsligt utan förvarning fick en glass från de trevliga grannarna.
Först trodde jag att de tänkte droga ner mig, vilket i och för sig skulle hjälpt till i misären.
Vilka var ni?
Glassen fick du av Matulda eftersom valmers inte vågade äta en glass till, valmers fruktade att sömmarna i hans utspända racingpyjamas skulle spricka så att valfläsket rann ut.

/#63

Bikerbitch skrev:
2332493 Nej, ledsen att göra dig/er besvikna. Jag får fortsätta redigera imorgon. Ska sova lite nu innan jobbet kallar. Men fan så skoj det är att titta på er när ni kör :yoparty
Väntar med späning på filmen :)

Last edited:

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
frollo skrev:
2332509 Du är förlåten:) Ojjj det var en lång film.Perfekt! Var det du som stod i bergkurvan och filmade..Eller du kanske stod på flera ställen ?
//Mange

Jag stod i bergskurvan. Halvt i sviestadböjen. Efter start och mål rakan kikade jag fram bakom däcken så jag fick med rakan samt esset och en bit bort mot crossböjen.

frollo

Medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Yamha R1-08
Royal då måste det ju vara en höjdar film! När får vi se den ?=)

//Mange

Bikerbitch skrev:
2333000 Jag stod i bergskurvan. Halvt i sviestadböjen. Efter start och mål rakan kikade jag fram bakom däcken så jag fick med rakan samt esset och en bit bort mot crossböjen.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
frollo skrev:
2333053 Royal då måste det ju vara en höjdar film! När får vi se den ?=)
//Mange

Haha ja vi får väl se om den blir bra. Var ett tag sen jag satt och redigerade sist, men det är ruskigt skoj!
Ni får se den så snart den är klar ;) När den är klar måste jag nog ha hjälp med var o hur man lägger upp den bara.

frollo

Medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Yamha R1-08
Kolla med J.Andersson han verkar vara en internet guru

Bikerbitch skrev:
2333131 Haha ja vi får väl se om den blir bra. Var ett tag sen jag satt och redigerade sist, men det är ruskigt skoj!
Ni får se den så snart den är klar ;) När den är klar måste jag nog ha hjälp med var o hur man lägger upp den bara.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning