Träningarna är ju veckans höjdpunkt. Körning samt alltid trevligt folk.
Denna träning hade laptimer införskaffats(Stefans) och äntligen skulle man få konkreta svar på hur långsam man är.
Larsson hade den de första passen och fick ju 56
r
. Laptimern verkade kanon som visar så bra tider tänkte jag.
Laddad med redbull körde man iväg på min nr 11, nu jävlar. Gasade på, och fick lika mycket reaktion som på en gammal rd125. Kom till torparn där min hoj bara brölade som en slaktfärdig tjur
Blev omkörd till hö och vä som jag i och för sig brukar bli. Men det här var extremt. Till och med Swedie och Patrik Larsson körde om mig.
Höll full gas på rakan kom upp strax över 200, men lagom framme till nedlägg i bergskurvan löpte motorn amok och höll på att skicka ut mig i lecahavet.
Gick in i depån där Patriks kompis som är mc mek satte tänderna i den. Försökte med darrande händer hjälpa lite vilket slutade med att tanken föll ner på mitt huvud. Vacklade till som en klubbad säl. Jimmy påpekade att det blödde från mitt huvud. Jahaa.
JAG hade fäst upp den med silvertejp som ju ska va så bra.
Jimmy kunde inte hålla sig utan rackade ner på min tejpning.
Kvällen var inte förgäves i alla fall. Då jag helt plötsligt utan förvarning fick en glass från de trevliga grannarna.
Först trodde jag att de tänkte droga ner mig, vilket i och för sig skulle hjälpt till i misären.
Vilka var ni?
Nu är hojen förhoppningsvis redo då Nicklas(mc meken) efter mycket harvande hittade att det var överslag på nåt tändstift.
Ha de gott/Olle