Sviestad, 18/7 Vilka kommer?

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Alltid roligt och se vilka som dyker upp.
Jag och Anja försöker ta oss ner.

Hur det ska gå att trockla ut min hoj från lokalen utan Swedie ska bli intressant :brinnerup
Swedie har försökt att fixa mina bromsar så det ska bli kul att se om svampeffekten är borta.

Någon som råkar ha en laptimer att låna ut under kvällen så skulle det vara kanon. Kanske någon som kör i den snabba gruppen, som vill låna ut en till mig i den långsamma gruppen.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Jag kommer. Men i egenskap av förare eller depåbitch vet jag inte ännu.
Allt hänger på om jag får tag på Sege och kan köpa en cylinder innan måndagkvällen och kan meka ihop hojen :)

Annars tänkte jag nog filma Lasse när han kör, alltid bra att se sig själv så man ser vad man gör ;)

P@trik

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Flera
Not me..

Kör kursen på onsdagen istället , förhoppninsvis får jag ut mer av den än av en tisdagsträning.

Sen blir det bikeweek.. :banana

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Bikerbitch skrev:
2309463 Jag kommer. Men i egenskap av förare eller depåbitch vet jag inte ännu.
Allt hänger på om jag får tag på Sege och kan köpa en cylinder innan måndagkvällen och kan meka ihop hojen :)

Annars tänkte jag nog filma Lasse när han kör, alltid bra att se sig själv så man ser vad man gör ;)

Hoppas du får ihop hojen och kan köra =)
Jag hoppas på att värken i kroppen sen gårdagens supermotardkörning går över tills på tisdag.

Ballou

300 pounds of heavenly joy
Gick med
30 Apr 2004
Hoj
CBR600RR -08
Hoppsan, är det tisdagsträning? Jag ska köra onsdagen och det vore kanon att få några varv på banan så man hittar runt på onsdagen.
Är det någon som kan ta en kort sammanfattning av upplägget för någon som aldrig varit där?

Alicia skrev:
2309513 Hoppas du får ihop hojen och kan köra =)
Jag hoppas på att värken i kroppen sen gårdagens supermotardkörning går över tills på tisdag.

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Ballou skrev:
2309524 Hoppsan, är det tisdagsträning? Jag ska köra onsdagen och det vore kanon att få några varv på banan så man hittar runt på onsdagen.
Är det någon som kan ta en kort sammanfattning av upplägget för någon som aldrig varit där?

Körningen är mellan 17.00-20.00. Det är oftast två grupper, A och B.
Grupp A kör snabba förare i, grupp B är det lite mer blandat där fartskillnaden kan skilja rätt så mycket. Blir den för stor så är det ibland 3 grupper. De långsammaste förarna har orangavästar på sig för att alla ska se dom.
Varje pass är mellan 15 och 20 minuter.
Säker något mer som kan läggas till.

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Ballou skrev:
2309524 Hoppsan, är det tisdagsträning? Jag ska köra onsdagen och det vore kanon att få några varv på banan så man hittar runt på onsdagen.

Du får all ingo du behöver i sekretariatet innan körningen. Bara att fråga på, jag hjälper så gärna till! :tummenupp

Babar

bromskloss
Gick med
26 Jul 2005
Hoj
Honda CBR
Bikerbitch skrev:
2309661 Bra! Depåbitchen var lite missnöjd förra veckan att ingen kunde föreviga hans första knäskrap :yoparty

Vilket oflyt. Jag som var på väg dit förra veckan men fick förhinder i sista stund.

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Är det nån som vet hur det blev med besiktning på tisdagsträningar? Hur funkar det, och tar det mycket tid i anspråk? Jag och Alicia har inte alltför gott om tid på vägen ner.

Lasse A

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
-
anja skrev:
2310019 Är det nån som vet hur det blev med besiktning på tisdagsträningar? Hur funkar det, och tar det mycket tid i anspråk? Jag och Alicia har inte alltför gott om tid på vägen ner.

Sist fick alla en uppmaning om att kolla sina egna bromsar eftersom det inte fanns folk som kunde kolla allas prylar.

Ni får väl pressa mercan lite så ni kommer ner i tid. :tungan

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...