Sviestad 20/9!

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
YZF Yamaha R6
Vilka planerar å åka dit? 15gr sol säger smhi. trött som man är nu efter jobbet så vet jag inte om jag orkar kolla oljan å kasta in allt i bilfan... men vi får se!

måste ta av alla kåper för att överhuvudtaget få in skiten :huvet

:tummenupp

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
MostWanted skrev:
Vilka planerar å åka dit? 15gr sol säger smhi. trött som man är nu efter jobbet så vet jag inte om jag orkar kolla oljan å kasta in allt i bilfan... men vi får se!

måste ta av alla kåper för att överhuvudtaget få in skiten :huvet

:tummenupp

Nop det ser du nog endå. Har du bytt klossarna en då??? Dom var väl lite slitna om jag inte minns helt fel. Jag kommer och ska se om om mappningen av cdi fungerade. Sen kommer det ev en köpare på hojen så vi får se om hon är min efter det :3freak

björn

P@trik

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Flera
Var nere förra veckan så nu går jag mest och väntar på lönen som kommer på fredag...kanske skulle be om ett förskott.

Hoppas på lika bra väder till nästa vecka.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
hmm, blir lite sugen faktiskt. hmm hmm. Fast kl20 är det INTE varmt, eller ljust ute.

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Swedie skrev:
hmm, blir lite sugen faktiskt. hmm hmm. Fast kl20 är det INTE varmt, eller ljust ute.

men swedie, man slutar köra kl20 ju, precis när de börjar bli lite kallt/mörkt.. fram till dess är de varmt, solsken o ljust.. ;)

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
YZF Yamaha R6
ecce skrev:
Nop det ser du nog endå. Har du bytt klossarna en då??? Dom var väl lite slitna om jag inte minns helt fel. Jag kommer och ska se om om mappningen av cdi fungerade. Sen kommer det ev en köpare på hojen så vi får se om hon är min efter det :3freak

björn
haha var det du som var så hjälpsam å tipsade mig med det mesta jag behövde veta? =) och moraliskt stöd ang. beläggen =)

Last edited:

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Ser ut som att jag och swedie kommer ner imorgon, hoppas att alla har överseende med att det är någon som kör lite långsammare..

Swedie ska se om han kan åka i samma grupp som mig ett tag och visa spårval med mera... så ska vi se om jag kan gasa lite oxå... :)

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
YZF Yamaha R6
Alicia skrev:
Ser ut som att jag och swedie kommer ner imorgon, hoppas att alla har överseende med att det är någon som kör lite långsammare..

Swedie ska se om han kan åka i samma grupp som mig ett tag och visa spårval med mera... så ska vi se om jag kan gasa lite oxå... :)
även jag ska agera stoppkloss imorgon =)

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Kör du i Rookie 600 så borde du inte köra så sakta.. ;)

Dom andra som kör lite snabbare får väl öva på att köra om..
kan alltid behövas :)

MostWanted skrev:
även jag ska agera stoppkloss imorgon =)

Lotta har lovat mig att alla är välkomna även om man kör i snigelfart så jag får väl lita på det :banana

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
Swedie skrev:

Du kan få låna en ficklampa och ett värmeljus av mig om du vill :tummenupp

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Jag kommer till Sviesta i morgon och lägger några bombvarv. Körde rekordsnabbt (för att vara jag) förra tisdagen, och ska köra ännu snabbare i morgon. Håll i hatten - det kommer att gå undan!

Edit: Ja, min arbetsgivare är informerad.

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Ska bli kul å se dig köra.. har missat dig hela säsongen..
hann inte ens se dig köra under sm:et på sviestad..

anja skrev:
Jag kommer till Sviesta i morgon och lägger några bombvarv. Körde rekordsnabbt (för att vara jag) förra tisdagen, och ska köra ännu snabbare i morgon. Håll i hatten - det kommer att gå undan!

Edit: Ja, min arbetsgivare är informerad.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
:gråta Det suger pung att inte ha fått köra sen början på augusti. Typiskt att man har så mycket annat man måste göra istället för att mecka hoj, t ex jobba..

Anja; Phett. Lägger du några schysta skrap också eller väntar damen in mig? :tummenupp Vad körde du på förra veckan?

LOTTAK

LEV LIVET, BÖRJA IDAG
Gick med
5 May 2004
Hoj
-
DreeTman skrev:
Suck... faen att man jobbar...hade varit trevligt med några till träningar i år. :(
Sista träningen är nästa tisdag mellan 16,30-19,30 bara att komma och träna inför B-racet den 15/10 :banana

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Alicia skrev:
Ska bli kul å se dig köra.. har missat dig hela säsongen..
hann inte ens se dig köra under sm:et på sviestad..

Kanske beror på att jag kom ett drygt varv innan jag fick för mig att försöka köra om :pannkyss Jannica och hamnade bakom däcktraven i bergskurvan. :rolleyes:

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Hur är vädret? Funderar på om man ska packa eller inte. Lite blåsigt och ruttet här, dock inget regn än så länge.

Hur är vädret nere i Linköping? Funderar på om man ska packa eller inte. Lite blåsigt och ruttet här, dock inget regn än så länge.

Wolfhound

örn örn...
Gick med
28 Nov 2003
Hoj
R-etta och miniskroto
Bor i Motala några få mil från Linköping........... Här är det kalasväder. Solen skiner. Tyvärr lite blåsigt..........
Swedie skrev:
Hur är vädret? Funderar på om man ska packa eller inte. Lite blåsigt och ruttet här, dock inget regn än så länge.

Hur är vädret nere i Linköping? Funderar på om man ska packa eller inte. Lite blåsigt och ruttet här, dock inget regn än så länge.

Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...