Sviestad 20/9!

christer

SDK Socio # 3535
Gick med
26 May 2003
Hoj
Ducati 748 SPS
Edika skrev:
Jag håller fullständigt med! Vi har väl alla olika mål med våra träningar, men jag tyckte iallafall det var kul att köra om (och ifrån!) en viss Ducce. :banana

App, app......

Släppte om dej för att ha något att ta rygg på vid det passet :rolleyes:

Sista passet såg jag inte så mycket blårök.........

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
MostWanted skrev:
inga problem vettu, var mest imponerad av att du orkade bära alla däcken själv ;)

Mitt sockersöta utseende till trots är jag faktiskt riktigt hård och tuff! :banana ;)

Så länge det gäller MC-däck... De brukar jag ju cykla omkring med, fråga ecce... ;) Däremot orkar jag fan knappt lyfta ett bildäck, ytterligare ett skäl till att ha hoj... :hihi

christer skrev:
App, app......

Vänta bara, nästa år ska du fan få något att ta rygg på! :yoparty
Utan en möjlighet att komma ifatt! :hihi

Edika

#99 SP 2007
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
Aprilia RS250
christer skrev:
App, app......

Det var ju snällt att du släppte om mig. Men varför hängde du inte med mig då, fick du soppatorsk igen?
:rofl
Jag trodde bara det var jag som lyckades med det igår. Varför öppnar man tanklocket och konstaterar att soppan nästan är slut för att sedan åka ut på banan?

moroder

www.sids.se
Gick med
29 May 2003
Hoj
Suzuki LS 650 -97
med 14/43 drev fick ja upp min rs250 i max 202 km/h då låg ja slickad under kåpan och pressade max men mer än 202 va omöjligt med min...då va d vindstilla

christer

SDK Socio # 3535
Gick med
26 May 2003
Hoj
Ducati 748 SPS
Jag trodde bara det var jag som lyckades med det igår. Varför öppnar man tanklocket och konstaterar att soppan nästan är slut för att sedan åka ut på banan?[/QUOTE]

Vikt optimering Joakim, vikt optimering, i mitt fall va det nog smålänningen som stundtals sitter på min axel som en liten :cdevil å överygar mej om att cykeln nog klarar av ytterligare ett par pass på bara bensinångorna .......

christer

SDK Socio # 3535
Gick med
26 May 2003
Hoj
Ducati 748 SPS
Vänta bara, nästa år ska du fan få något att ta rygg på! :yoparty
Utan en möjlighet att komma ifatt! :hihi[/QUOTE]

Ja ja, då räcker det inte med att köpa ett däck :7peta . Se nu till att repa ditt gamla vrak och kräng det, köp Kobbes Ful Kawa, så att vi kan ge oss ut och "knuffas" :D på banan

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Edika skrev:
Jag trodde bara det var jag som lyckades med det igår. Varför öppnar man tanklocket och konstaterar att soppan nästan är slut för att sedan åka ut på banan?

Märkligt. Precis detdär hände mig också i tisdags. :rolleyes:

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
YZF Yamaha R6
Zormin skrev:
Det var ju en kille som fotade en del. När han kom ut till mig i Bergskurvan frågade jag om det blev bra bilder. Han svarade med att han höll på att lära sig kameran...vad nu det betyder. :hihi

Sist men inte minst så vill jag säga att de flesta nog missade DRAMATIKEN när siste man på banan skulle av efter mörkrets inbrott. Från ingen stans kommer en hare springandes på klar kollisionkurs med hojen som åker längs med rakan. Jag säger till Neutral "Kolla in haren. Fan, det kommer smälla!". Som tur är ser föraren haren och kan bromsa. Haren ändrar riktning mot Bergskruvan, springer över banan och gömmer sig i bollhavet.
tyckte jag kännde igen dig. vet du vem det var som tog fottona...

Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...