Sviestad 20/9!

LOTTAK

LEV LIVET, BÖRJA IDAG
Gick med
5 May 2004
Hoj
-
Swedie skrev:
Hur är vädret? Funderar på om man ska packa eller inte. Lite blåsigt och ruttet här, dock inget regn än så länge.

Hur är vädret nere i Linköping? Funderar på om man ska packa eller inte. Lite blåsigt och ruttet här, dock inget regn än så länge.
Såja packa nu och kom ner, för i kväll ska det åkas eller hur Alicia? :banana

Fjordmannen

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2005
Hoj
CBR600RR 05
Själv är man ju grymt sugen att prova den "nya" R6:an som införskaffats i helgen.
Hemma med min sjuka son idag så det blir inget åka av i kväll.
Flyttar till årsskiftet till en håla som heter Finspång. Fördelen är att det blir mycket åka av nästa säsong :) . Hoppas även kunna hjälpa till en del.

LOTTAK

LEV LIVET, BÖRJA IDAG
Gick med
5 May 2004
Hoj
-
Fjordmannen skrev:
Själv är man ju grymt sugen att prova den "nya" R6:an som införskaffats i helgen.
Hemma med min sjuka son idag så det blir inget åka av i kväll.
Flyttar till årsskiftet till en håla som heter Finspång. Fördelen är att det blir mycket åka av nästa säsong :) . Hoppas även kunna hjälpa till en del.
Sista träningschansen har du nästa tisdag mellan 16,30-19,30 sen kan du ju alltid köra B-racet :tungan

christer

SDK Socio # 3535
Gick med
26 May 2003
Hoj
Ducati 748 SPS
Vilken träning, vilken kvalitet, vilken organisation, vilken styrning....Närmare perfektion kommer man inte :hihi .

Ja just det, det va kul att bränna några varv oxå :tummenupp

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
YZF Yamaha R6
Lekakulor säger jag bara! skapligt hjärnsläpp jag fick!!! inget stämde idag... menmen. lite kul var det iaf. svor rätt bra när swedie wheelade om mig å snodde mitt spår =)

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
YZF Yamaha R6
Bilder någon? Förresten tack Neutral för din hjälp med lekakulorna å framförallt "han" med silvriga Ducati´n å frun som alltid hjälper till om det är nått.

:tummenupp

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Hemkommen med värk i kroppen, här är de någon som behöver träna iallafall.. totalt slut efter några vändor på banan.. men shit var roligt det är :yoparty
Första gången jag testade 400:an på Sviestad och andra gången jag körde där.. men gick så mycket bättre den här gången så det är värt all rygg och höftvärk jag kommer att få nu.. kanske inte bra att köra med värk i kroppen men äsch :)
Det gick väl inte helt i snigelfart förutom just uppe i torparn som jag helt enkelt inte förstår mig på :3freak

Tyckte att allt sköttes kanon bra =)

Kul å träffa lite folk igen som man har träffat runt om kring på banorna i sommar.
Tack till Lotta oxå som får mig att sluta vara så nervös genom att bara le snällt och säga några vänliga ord :)
Om jag nu nångång börjar tävla, får jag hyra in dig då ;)

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Mostwanted, du drog ju om mig och Swedie på slutet av rakan, nästkommande varv när vi kom ner mot bergskurvan såg vi dig bada i lecakulorna.. efter det kan du väl ändå inte kalla dig själv för bromskloss :hihi
Hoppas att det gick bra med hojen och dig :)

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
MostWanted, var det nån gång jag ritade ett fint svart spår ut ur torparn? så mumsigt o rita svarta streck :rock

Zormin

Aldrig under 10.000 rpm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-10R
Det var ju en kille som fotade en del. När han kom ut till mig i Bergskurvan frågade jag om det blev bra bilder. Han svarade med att han höll på att lära sig kameran...vad nu det betyder. :hihi

Sist men inte minst så vill jag säga att de flesta nog missade DRAMATIKEN när siste man på banan skulle av efter mörkrets inbrott. Från ingen stans kommer en hare springandes på klar kollisionkurs med hojen som åker längs med rakan. Jag säger till Neutral "Kolla in haren. Fan, det kommer smälla!". Som tur är ser föraren haren och kan bromsa. Haren ändrar riktning mot Bergskruvan, springer över banan och gömmer sig i bollhavet.

P@trik

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Flera
Zormin skrev:
Det var ju en kille som fotade en del. När han kom ut till mig i Bergskurvan frågade jag om det blev bra bilder. Han svarade med att han höll på att lära sig kameran...vad nu det betyder. :hihi

Sist men inte minst så vill jag säga att de flesta nog missade DRAMATIKEN när siste man på banan skulle av efter mörkrets inbrott. Från ingen stans kommer en hare springandes på klar kollisionkurs med hojen som åker längs med rakan. Jag säger till Neutral "Kolla in haren. Fan, det kommer smälla!". Som tur är ser föraren haren och kan bromsa. Haren ändrar riktning mot Bergskruvan, springer över banan och gömmer sig i bollhavet.

Första gången jag körde på sviestad sprang det en hare över rakan,nog fan hoppar man till.

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
YZF Yamaha R6
Swedie:
Såg ett riktigt hårigt! Resten var bara smått! Kul när du tog mig på innern in mot torparn, tyckte jag låg å slicka kanten!!!

Alicia:
Hehe tänkte det var bäst å hålla undan ifall du fick upp farten :) Panodil är gott!

Last edited:

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
MostWanted skrev:
Förresten tack Neutral för din hjälp med lekakulorna å framförallt "han" med silvriga Ducati´n å frun som alltid hjälper till om det är nått.
Varsågod. :tummenupp Du tänker på PeppeK och LottaK.

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
christer skrev:
Vilken träning, vilken kvalitet, vilken organisation, vilken styrning....Närmare perfektion kommer man inte :hihi .

:fakta

Torkel skrev:
1.00.06 säger jag bara! :huvet :huvet :huvet

Näe. Asså. Helt otroligt. Kanske skulle korta av banan lite lite, så att du kommer under dendär jäkla minuten nångång.

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Tur att du kunde fortsätta att köra iallafall =)

Kanske inte gick så fort för mig men roligt var det iallafall :tummenupp

MostWanted skrev:
Swedie:
Såg ett riktigt hårigt! Resten var bara smått! Kul när du tog mig på innern in mot torparn, tyckte jag låg å slicka kanten!!!

Alicia:
Hehe tänkte det var bäst å hålla undan ifall du fick upp farten :) Panodil är gott!

LOTTAK

LEV LIVET, BÖRJA IDAG
Gick med
5 May 2004
Hoj
-
Alicia skrev:
Hemkommen med värk i kroppen, här är de någon som behöver träna iallafall.. totalt slut efter några vändor på banan.. men shit var roligt det är :yoparty
Första gången jag testade 400:an på Sviestad och andra gången jag körde där.. men gick så mycket bättre den här gången så det är värt all rygg och höftvärk jag kommer att få nu.. kanske inte bra att köra med värk i kroppen men äsch :)
Det gick väl inte helt i snigelfart förutom just uppe i torparn som jag helt enkelt inte förstår mig på :3freak

Tyckte att allt sköttes kanon bra =)

Kul å träffa lite folk igen som man har träffat runt om kring på banorna i sommar.
Tack till Lotta oxå som får mig att sluta vara så nervös genom att bara le snällt och säga några vänliga ord :)
Om jag nu nångång börjar tävla, får jag hyra in dig då ;)
Klart du får hyra mej då :banana säg bara till så kommer jag springande

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
christer skrev:

Här är vi blygsamma som vanligt... :rolleyes:

Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...